صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و بانک ملت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در حاشیه رویداد استارت‌آپ ویکند طراحی صنعتی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و بانک ملت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به‌نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در مراسمی که ۱۲ دی ۱۳۹۷ با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر عباس زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و هیأت همراه برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و بانک ملت به امضا رسید.
در این مراسم رئیس دانشگاه تهران گفت: «این شرکت‌ها دانش و ثروت را به‌خوبی به‌هم وصل می‌کنند، در ایران عناصر توسعه را داریم اما این عناصر اشتراکات چندانی با هم ندارند و هدف دانشگاه تهران این است که عناصر توسعه را کنار هم قرار داده و دانش و اقتصاد و پول و سرمایه را با هم به‌کار گیرد و این اتفاق، همان مفهومی است که دنیای مدرن را می‌سازد».
دکتر نیلی تاکید کرد: «در کشور پروژه‌ای به وسعت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نداشته‌ایم، حتی در خاورمیانه هم به جرأت می‌توان گفت پروژه‌ای در این وسعت و در مرکز شهر کم‌نظیر است».
وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشگاه تهران در سطح اقتصاد و دانش کشور تصریح کرد: «آینده شهر تهران همانطور که در گذشته متأثر از دانشگاه تهران بود، متأثر از این طرح خواهد بود. طرح‌های دانشگاه تهران از پختگی کافی برخوردار است و اعتماد به تصمیمات دانشگاه تهران وجود دارد. تا امروز ۶۰ درصد زمین‌ها را تملک کرده‌ایم و اگر با بانک ملت به‌عنوان بانکی که بیشترین تراکنش ما با آن است تفاهم‌نامه منعقد کنیم با استفاده از سیستم‌های مدرن این بانک نیازهای دانشگاه برآورده می‌شود و اگر به یک الگوی همکاری خوبی برسیم می‌توان همه پروژه‌ها و یا بخشی از آنها را با این بانک اجر کنیم».
در این مراسم که در حاشیه رویداد استارت‌آپ ویکند طراحی صنعتی برگزار شده بود، هیأتی از استادان دانشگاه‌ها، مدیران عامل بانک ملت نیز حضور داشتند.

کد خبر: 992221

وب گردی

وب گردی