شروری که به مأموران شهرداری حمله  می کرد دستگیر شد

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شروری که اقدام به ضرب و جرح تعدادی از ماموران شهرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ صادق قره باقری در این باره گفت: به دنبال اطلاع از اینکه فردی در یکی از پارک های تهران اقدام به درگیری و نزاع با ماموران شهرداری کرده است، تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کردند و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم که اراذل و اوباش سابقه دار است، چندی پیش با چند تن دیگر به دلیل خصومت های شخصی درگیر شده و در خلال این درگیری که در پارک مذکور روی داده بود تعدادی از ماموران شهرداری را نیز که در محل حضور داشته و سعی در وساطت داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس متواری شده است.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، مخفیگاه متهم که وی پس از درگیری در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می‌کرد، شناسایی شدگفت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام شده و او را دستگیر کردند.
قره باقری ادامه داد: متهم به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد و در بررسی‌های انجام شده، وی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.
به گفته رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از دستگیری این متهم، شهردار ناحیه یک منطقه 11 به دلیل عملکرد مناسب و به موقع پلیس در خصوص دستگیری سریع متهم، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992258

وب گردی

وب گردی