پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به حجت الاسلام والمسلمین عاملی/تقدیر از زحمات دکتر مخبر دزفولی

دکتر طهرانچی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی را به سمت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید سعیدرضا عاملی را به سمت دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک گفت.

متن پیام تبریک دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید سعیدرضا عاملی

با اهداء سلام و تحیات

بدین وسیله اعتماد مقام معظم رهبری به جنابعالی به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و انتصاب شایسته شما را در جایگاه دبیری این شورا صمیمانه تبریک و تهنیت می­ گویم.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال، همچون گذشته در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مأموریت های محوله در شورای عالی انقلاب فرهنگی موفق و سربلند باشید.

از درگاه خداوند متعال مزید عزت و توفیق روزافزون برای جنابعالی مسئلت دارم.

محمدمهدی طهرانچی

تقدیر از زحمات دکتر مخبر دزفولی

همچنین دکتر طهرانچی با صدور پیامی از خدمات دکتر محمدرضا مخبردزفولی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیر کرد.

متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا مخبر دزفولی

با اهداء سلام و تحیات

شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد برنامه ریزی سیاست های علمی و فرهنگی کشور شناخته می شود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد جایگاه مهمی در تبیین و تدوین رویکردهای متناسب با جامعه اسلامی داشته است.

خدمات مسئولانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر جنابعالی طی سیزده سال دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی تأثیر ارزشمندی در ارتقای پویایی و عملکرد این شورا داشته است و دستاوردهای ماندگار شما و همکارانتان در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نشان از درایت و جدیت شما در امور محوله دارد.

ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند جنابعالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به جهت همکاری های صادقانه، امید است در پرتو عنایات حضرت حق در همه عرصه های زندگی همواره به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام های مستحکم و مستمری بردارید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/

کد خبر: 992292

وب گردی

وب گردی