بزرگترین بیمارستان دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‎شرقی گفت: بزرگترین بیمارستان دامپزشکی شمال‌غرب کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به‌زودی به بهره‌برداری می‌‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‎شرقی و واحد تبریز با اعلام این خبر گفت: بزرگترین و تنها بیمارستان دامپزشکی شمال‌غرب کشور در مجتمع شماره ۲ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز راه‌اندازی شده و در حال تجهیز است که به ‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیمارستان دامپزشکی در ریزبنای ۳ هزار ۳۳۹ مترمربع احداث شده، افزود: پــروژه عمرانــی ســاختمان بیمارســتان دامپزشــکی، آبــان‌ ۱۳۹۶ بــا ۸۲ درصــد پیشــرفت کار تعطیــل شــده بود که با تـلاش همکاران بالاخره در مهر سال جاری پروژه پایان و تحویل موقـت شد.

دکتر جوانپور خاطر نشان کرد: این بیمارستان دارای اتاق‌های جراحی دام‌های بزرگ، دام‌های کوچک، سالن معاینه دام‌های بزرگ و کوچک، اتاق مامایی و بیماری‌های تولیدمثل، آزمایشگاه‌های تخصصی میکروبیولوژی، کلینیکال پاتوبیولوژی، فارماکولوژی، فیزیولوژی، انگل‌شناسی، بهداشت موادغذایی، پاتولوژی، بافت‌شناسی، اتاق اداری و آمفی تئاتر برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های مستمر امور و تخصیص بودجه در نظر است این بیمارستان در دهه فجر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992316

وب گردی

وب گردی