ویژه نامه  تخصصی دفتر تحکیم وحدت در حوزه زنان منتشر می شود

حسینی مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت گفت: ویژه نامه تخصصی حوزه زنان همراه با نشریه «ندا دختران ایران» با آغاز ترم تحصیلی جدید در دانشگاه های سراسر کشور انتشار می یابد.

سیده نرگس حسینی مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت و عضو شورای مرکزی اتحادیه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: نظر به اینکه استقبال گسترده ای از نشریه تخصصی «ندا دختران ایران» از سوی جامعه دانشجویان و به خصوص دختران دانشجو طی ترم تحصیلی گذشته شد، اتحادیه تصمیم گرفت یک گام فراتر برود و در خصوص الگوی زن اسلامی ایرانی نقش آفرین شود.

مسئول خواهران دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اینکه مدیریت افکار یک جامعه به دست زنان آن جامعه رقم می‌خورد و این همان راهبری اجتماعی است، تصریح کرد: طی سه ماه گذشته و برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان، سیاست گذاران، اساتید و فعالان حوزه زنان سعی و تلاش نمودیم تا عصاره و چکیده این پژوهش و تحقیقات را در قالب ویژه نامه تخصصی به همراه هر شماره از نشریه ندا منتشر کنیم.

در ادامه وی افزود: مخاطبین ویژه نامه نشریه ندا به صورت خاص فعالین حقوق زنان و دختران دانشجو هستند. همچنین تولید محتوا این ویژه نامه بیشتر حول ارائه الگو برای دختران و زنان جامعه کنونی است.

حسینی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا الگویی و مطالبی که ارائه می دهیم از فرمایشات و آثار مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) و استاد شهید مطهری از مقام والای زن باشد، زیرا اتاق فکر ویژه نامه در اتحادیه این سه فرد را اصلی ترین متفکرین اسلامی در مورد الگوی زن می داند.

در پایان عضو شورای مرکزی اتحادیه خاطر نشان کرد: در انتخاب محتوای نشریه تمام تلاش صورت گرفته تا با فضای جامعه دانشگاهی امروز منطبق و مورد پسند دختران و زنان دانشجو و غیردانشجو با تمامی سلایق قرار گیرد و علاوه بر اینکه حول دغدغه فکری آنان باشد با ارائه راهکار به رفع شبهات فکری آنان نیز پاسخ دهد.

گفتنی است، تاکنون 11 شماره از نشریه تخصصی «ندای دختران ایران» متعلق به اتحادیه تحکیم وحدت به صورت ماهانه و حول موضوعات مختلف زنان در دانشگاه های سراسر کشور انتشار یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 992326

وب گردی

وب گردی