تاکید بر هم‌افزایی توانمندی‌های بسیج اساتید تهران بزرگ  و برگزاری پنل تخصصی در سطح دانشگاه ها

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ با دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عرفان خسرویان رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تهران بزرگ با سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا و رئیس موسسه آینده پژوهی جهان اسلام دیدار و گفت وگو کرد.

خسرویان در این دیدار به تشریح ظرفیت ها، برنامه ها و اقدامات بسیج اساتید در تهران بزرگ پرداخت و محور آینده پژوهی در حوزه چالش های پیش روی کشور و جهان اسلام را امری ضروری و انکار ناپذیر توصیف کرد.

وی افزود: مسئله اول کشور خلاء در سیاست گذاری صحیح و معطوف به نیازهای واقعی جامعه است و بسیج اساتید با ماموریت دانشگاه اجتماعی تصویر واقعی از مسائل جامعه و راه حل های بدیل را محقق خواهد ساخت.

در ادامه سرلشکر صفوی ضمن استقبال از رویکرد جدید بسیج اساتید به عملیاتی بودن طرح‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده تاکید کرد.

وی افزود: بسیج یک نیروی عظیم عملیاتی است که باید در خدمت نیازهای مردم و کشور باشد.

در پایان جلسه نسبت به هم‌افزایی توانمندی‌های دو مجموعه در حوزه آینده پژوهی منطقه و جهان اسلام و برگزاری پنل تخصصی در سطح دانشگاه ها تاکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992349

وب گردی

وب گردی