حکم دکتر طهرانچی برای برگزاری جشنواره قرآنی صادر شد

توسط رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها حکم دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری جشنواره قرآنی صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رشید جعفرپور رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را برای برگزاری مرحله ملی سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت تحویل داد.

جعفرپور با اشاره به سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت گفت: سی و چهارمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت اول دی ماه به دانشگاه های سراسرکشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس ابلاغی که صورت گرفت، دانشگاه ها موظف هستند، دی و بهمن ماه مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت را برگزار کنند.

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم افزود: شش اسفند ۹۷ بخش معارفی این جشنواره به طور همزمان در تمام دانشگاه‌های کشور برگزار شده و همچنین آزمون سراسری این جشنواره در ۹ رشته و ۹ اسفند ۹۷ برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش‌های پژوهشی، فناوری، و ادبی این دوره از جشنواره با توجه به زمان بر بودن آنها به سال آینده موکول شد و دانشجویان بعد از تهیه آثار خود می توانند آنها را به دانشگاهی که از طرف جشنواره معرفی و قرار است مرحله ملی را برگزار کند، ارسال کنند.

رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم افزود: مرحله ملی این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، اما اینکه این جشنواره در کدام واحد این دانشگاه برگزار شود، هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: حجت الاسلام رستمی از وزارت علوم به دلیل برگزاری مرحله ملی جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مشهد قدردانی کرد و حکم محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را برای برگزاری مرحله ملی سی و چهارمین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت دانشجویی به معاون وی حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری تحویل داد.

انتهای پیام

کد خبر: 992365

وب گردی

وب گردی