دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف به دنبال کیفی سازی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی و در حوزه‌های مختلف به دنبال کیفی‌سازی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز از واحد اصفهان، جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور حجت‌السلام و المسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر کلانتری در این جلسه گفت: خانواده آموزش عالی کشور و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی عزادار حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس و از دست دادن تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات است. برای خانواده این عزیزان طلب صبر و برای مجروحین آرزوی سلامتی داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیمی از بار آموزش عالی کشور را عهده دار است، افزود: نهالی که با کمک حضرت امام خمینی(ره) در دوران جنگ، متولد شد هم اکنون به درختی تنومند تبدیل شده که در سایه‌سار آن همه از امکاناتش در سطح کشور منتفع می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در باب اهمیت دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امام خمینی(ره) تربیت یافته حوزه بودند، اما توجه ویژه ای به نقش دانشگاه در پیشبرد اهداف کشور و پیشرفت جامعه داشتند و حمایت ایشان از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی خود مؤید این مطلب است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه ای به امر تولید دانش و دانشگاه دارند و ایشان اهمیت دانشگاه را به اندازه اهمیت کشور می‌دانند، چون کشور خلاق، توانمند و پیشرو، از دانشگاه حرکت می‌کند و دانشگاه مبنای اصلاح و پیشرفت جامعه است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی و در حوزه‌های مختلف به دنبال کیفی‌سازی هستیم و با تلاش و کوشش در مسیر گسترش و پیشبرد اهداف این دانشگاه عظیم اسلامی گام برمی‌داریم.

دکتر کلانتری تصریح کرد: هدف امروز ما تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی است، امیدواریم بتوانیم خادمانی شایسته برای دانشگاه آزاد اسلامی و میهن عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992367

وب گردی

وب گردی