باز مهندسی رشته ها و اجرای طرح تعاون در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: باز مهندسی رشته ها و اجرای طرح تعاون باعث شد تا این دانشگاه در مسیر رفع مشکلات و موانع به سرعت گام بردارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، گفت: موقعیت امروز این دانشگاه نتیجه تشریک مساعی، همکاری، خردجمعی و کار گروهی خدمتگذاران دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است.

وی افزود: باز مهندسی رشته‌ها در سطح استان و جابجایی برخی از آنها، اجرای طرح تعاون برای اولین بار در کشور، مدیریت هزینه‌ها در سطوح مختلف و اقداماتی از این قبیل باعث شد تا استان در مسیر رفع مشکلات و موانع به سرعت گام بردارد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: گذشتگان دانشگاه آزاد اسلامی حدیث آفرینش را به درستی سرودند و از هیچ، همه چیز ساختند و امروز ما ادامه دهنده راه آنان هستیم و در راستای موفقیت روز افزون دانشگاه گام بر می‌داریم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ششمین جشنواره فرهیختگان حائز عناوین و افتخارات متعددی شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نیز توانسته در این جشنواره به عنوان دانشگاه برتر شناخته شود که باید به همه کسانی که در خلق این افتخارات نقش آفرینی کرده اند، تبریک گفت.

در ادامه این جلسه، حجت‌السلام عباسعلی حیدری رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با حضور دکتر ولایتی در راًس دانشگاه آزاد اسلامی شاهد نوعی جهت‌گیری جدید و آزاد شدن ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، از این رو در مجموعه نهاد رهبری تلاش ما بر این بوده است که ظرفیت‌ها را شناسایی و اقدامات را متناسب با ظرفیت‌ها سازماندهی کنیم.

وی افزود: در مجموعه دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، در پنج سطحِ اساتید، دانشجویان، کارکنان، ستادها و کارگروه ها، فعالیت‌های متعددی برنامه ریزی و انجام می شود.

حجت‌السلام حیدری تصریح کرد: از اقدامات صورت گرفته در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان می‌توان به طراحی و تشکیل کارگروه مشاوره، امر به معروف و نهی از منکر، تحکیم خانواده، سفرهای زیارتی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992387

وب گردی

وب گردی