سرپرست پایگاه بسیج سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد منصوب شد

سرپرست پایگاه بسیج مقاومت شهید باغبانی‌نژاد سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به‌گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست پایگاه بسیج مقاومت سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی مزین به نام شهید باغبانی‌نژاد منصوب شد.

جلسه انتصاب سرپرست پایگاه مقاومت بسیج سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی و صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

تفکر بسیجی باعث شکوفایی ظرفیت‌های فردی و گروهی می‌شود

نصیرزاده در این جلسه با اشاره فلسفه وجودی بسیج در حوزه رسانه و انتشارات، گفت: ایجاد تفکر بسیجی در اقشار و رده‌های مختلف باعث شکوفایی و رشد حداکثری ظرفیت‌های فردی و گروهی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر سپردن همه امور به دست مردم، ادامه داد: حضرت امام(ره) با بسیج صیانت انقلاب را به دست امت اسلامی داد و مردم را صاحبان اصلی این انقلاب برشمرد.

نصیرزاده با بیان اینکه تفکر بسیجی دل را آرام می کند، افزود: بسیجی برای رویارویی با روزهای سخت به صحنه ورود می‌کند، نمی‌توان کارهایی که با با روحیه بسیجی انجام شود را با معادل مادی برآورد کرد چرا که این اعمال در معامله با خدا انجام گرفته‌اند.

شجره طیبه بسیج همواره حافظ و مدافع انقلاب بوده است

در ادامه جلسه صالح اسکندری با اشاره به نامگذاری پایگاه مقاومت بسیج سازمان چاپ و انتشارات به نام شهید مدافع حرم و اهل رسانه «باغبانی نژاد» گفت: شجره طیبه بسیج همواره حافظ و مدافع انقلاب و رهبری بوده و این راه ادامه خواهد داشت.

اسکندری با ذکر درس‌هایی از قیام تاریخی ۱۹ دی مردم شهر قم، یادآور شد: قیام مردم قم در ۱۹ دی ۵۶ و ادامه این قیام در قالب مراسم چهلم در سایر شهرهای ایران مثل تبریز، یزد، مشهد، تهران، طلوع انقلاب اسلامی را نوید می‌داد.

رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قیام ۱۹ دی مردم قم را سنگ بنای انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: شجره طیبه بسیج، روحیه و تفکر بسیجی در همین قیام‌های تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی در دل ملت ایران غرس شد.

وی با اشاره به اینکه در برابر شجره طیبه بسیج، شجره خبیثه دشمنی با انقلاب اسلامی قرار دارد، افزود: بسیج از مردم و برای مردم و به منظور دفاع از استقلال، امنیت و آرامش مردم شکل گرفته است.

اسکندری با اشاره به الگوگیری کشورهای منطقه از الگوی بسیج گفت: هر کجا تفکر بسیجی شکل بگیرد به تبع آن فتح مبین هم خواهد آمد.

رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اتفاقات ۱۹ دی ۱۳۵۶ و حرکت و حضور مردم در خیابان‌های قم اظهار کرد: آن مجاهدت‌ها و مبارزات باعث شد که وضعیت کنونی کشور به برکت وجود شجره طیبه بسیج و حضور در صحنه بسیجیان مصداق آیه شریف «انا فتحنا لک فتحا مبینا» باشد.

در پایان این جلسه طی حکمی، مرتضی جانعلی‌پور به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام

کد خبر: 992412

وب گردی

وب گردی