امام جمعه کرج طرح های  دانش بنیان واحد کرج  را مثبت ارزیابی کرد

در دوازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ومعاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را در زمینه طرح های دانش بنیان مثبت ارزیابی کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، آیت ا... سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج ضمن مشارکت در بحث و بررسی پیرامون طرح های ارائه شده در این جلسه، برخی نکات را یادآور شد.

وی با موافقت با بسیاری از طرح های دانش بنیان مطرح شده از سوی واحد کرج، بر عملکرد این دانشگاه در زمینه تلاش برای هموار نمودن راه برای تبدیل هسته های فناور به واحد فناور و ارائه محصولات و خدمات دانش بنیان با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز صحه گذاشت.

امام جمعه کرج در پایان این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، نقش دانشگاه ها در زده شدن جرقه انقلاب اسلامی در ایران و پیروزی آن را یادآور شد و افزود: «در هر سیستمی لازمه عملکرد موفق، مراقبت مستمر و مداوم از روح انسانی و سلامت آن است تا از هر گزند و آسیبی دور بماند؛ چرا که با روح قوی می توان بر امور زندگی مسلط شد.»

وی با اشاره به حدیثی از امیرمومنان(ع) افزود: «انسان بایستی از جسم خود خرج کند، تا روح خود را تقویت نماید که متاسفانه در اکثر مواقع انسان ها برخلاف این امر عمل می کنند و برای رسیدن به رفاه و رضایت جسمی، از روح خود هزینه می کنند.»

کد خبر: 992422

وب گردی

وب گردی