اولین گوشی تاشونده جهان بسیار ناامید کننده بود

اولین گوشی تاشونده جهان که در نمایشگاه «CES ۲۰۱۹» عرضه شد نتوانست کاربران گوشی های هوشمند را راضی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز و به نقل از «www.theverge.com»، این گوشی که «فلکس پای FlexPai» نام دارد و توسط شرکت «رویال Royole» تولید شده است در نمایشگاه محصولات الکترونیک «CES ۲۰۱۹» در لاس وگاس آمریکا به کاربران گوشی های همراه هوشمند معرفی شد ولی نتوانست رضایت آنها را جلب کند.

«فلکس پای» کاملا مانند کاغذ خم می‌شود ولی اصلا برای کاربران جذابیت ندارد. نمی‌توان این شرکت را مورد انتقاد قرار داد چراکه این شرکت که پنج سال از عمرش می‌گذرد هدفش ساخت موبایل نیست.شرکت «رویال» بیشتر به دنبال استفاده از صفحه نمایش خمیده در محصولات دیگر مثل کیف یا لباس است.

«فلکس پای» در اصل یک تبلت است. این تبلت یک تبلت ۸/ ۷ اینچی اندرویدی است که بعد از خم شدن به دو صفحه تبدیل می‌شود. وقتی خم می‌شود در واقع به یک موبایل اندرویدی تبدیل می‌شود.این تبلت دو سیم کارته و صفحه نمایش آن رزولوشن ۱۴۴۰×۱۹۲۰ پیکسل است.مشکل این صفحه نمایش کیفیت بسیار پایین آن است. افرادی که زمان کوتاهی با آن کار کرده‌اند از کیفیت بسیار پایین صفحه نمایش گله می‌کنند. با این حال و به رغم همه این ضعف‌ها این تبلت تصور ما را از خم شدن صفحه نمایش کاملا برآورده می‌کند.

احتمالا هدف این شرکت از تولید این تبلت جلب توجه به تخصصش در زمینه خم و تا کردن صفحه نمایش است تا عرضه یک موبایل یا تبلت.

یکی دیگر از نقاط ضعف «فلکس پای» نرم‌افزار آن است که به نظر می‌رسد بسیار ابتدایی است. هنگام خم کردن صفحه نمایش دو صفحه دچار اغتشاش می‌شوند.هنگام باز کردند مجدد گوشی و تبدیل آن به تبلت تمام محتوای گوشی به هم می ریزد. به نظر می‌رسد که Royole FlexPai در گام نخست بسیاری را ناامید کرده است.

اما جالب است بدانید این گوشی قیمتی برابر با ۱۳۲۰ دلار دارد.با این قیمت بالا و کیفیت پایین این شرکت نباید انتظار داشته باشد که حتی یک عدد از این محصول به فروش برسد.

به نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید شرکت های مطرح تولید کننده موبایل و تبلت با تکنولوژی خمیده و تاشو چگونه رفتار می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992440

وب گردی

وب گردی