مرحله نهایی هشتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت آغاز شد

مرحله نهایی و عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با رمز عملیات «یا حسین علیه السلام» از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، مرحله نهایی و عملیاتی هشتمین رزمایش اقتدار فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با رمز عملیات «یا حسین علیه السلام» از دقایقی پیش در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه شهید بابائی اصفهان آغاز شد.

این رزمایش از روز شنبه با انتقال هواپیما ها و جنگنده ها به پایگاه اصفهان و دیگر پایگاه ها آغاز شده است، و مرحله اصلی و عملیاتی ان از صبح امروز پنج شنبه ۲۰ دی ماه اغاز شده است، در این مرحله ده‌ها فروند از انواع هواپیماهای شکاری، شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین به مدت ۲ روز به انجام مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش خواهند کرد.

در این رزمایش انواع هواپیماهای شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین از روزهای قبل از پایگاه های مختلف نیروی هوایی ارتش به پایگاه شهید بابایی اصفهان جهت اجرای ماموریت های مربوطه انتقال یافته اند.

علاوه بر پایگاه شهید بابایی، پایگاه های مهرآباد تهران، شهید نوژه همدان و شهید دوران شیراز نیز بصورت مستقیم در رزمایش شرکت خواهند کرد.

کد خبر: 992455

وب گردی

وب گردی