صابریان: حمایت سازمان اورژانس از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مدیریت بحران

رئیس اورژانس تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی بسیار بزرگ است و تاکنون فارغ‌التحصیلان زیادی را در حوزه های مختلف به جامعه، تحویل داده است؛ کارهای بسیار خوبی در این دانشگاه بزرگ با سطح علمی بالا انجام شده و کیفیت تحصیلی جامعه ایران ارتقا یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران به مناسبت روز پرستار با حضور در ساختمان رسانه های دانشگاه آزاد از تحریریه ایسکانیوز بازدید کرد.

صابریان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نقش و تأثیر دانشگاه ها در مباحث اجتماعی و مدیریت بحران اظهار داشت: دانشگاه، محلی است که افراد، آموزش می بینند و در واقع فکر و ایده آنها برای انتقال به جامعه، تکمیل می شود. ایده های نو در دانشگاه می تواند بروز پیدا کند و خود را نشان دهد. دانشگاه، جایی است که تئوری ها در ذهن تشکیل می شود تا به صورت عملی به جامعه انتقال پیدا کند.

وی ادامه داد: هر چه آموزش هایی که در دانشگاه اتفاق می افتد به صورت کاربردی‌تر باشد، نتیجه بهتری در جامعه می بینیم. معمولا کسی نمی تواند از تئوری صرف استفاده کند. باید دید و نگاه داشته باشیم و ببینیم چطور می توان به صورت عملی و عملیاتی از تئوری ها استفاده کنیم، در این صورت مخصوصا در حوزه مدیریت بحران و عملیات می توان بسیار مثمر ثمر ظاهر شد.

رئیس اورژانس تهران با اشاره به استقبال از پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت مدیریت بحران تصریح کرد: اگر پایان‌نامه‌ای، کارگاهی و کلاسی بخواهند حتما با دانشجویان و دانشگاه ها همکاری می کنیم. اورژانس هم قسمتی از مدیریت بحران شهر تهران است. ما در کنار همدیگر کار می کنیم، اگر بتوانیم پایان‌نامه‌ها را از تئوری خارج کنیم و به صورت عملی پیش ببریم، عالی خواهد بود.

صابریان خاطرنشان کرد: اتفاقی که قابلیت پیاده‌سازی و تبدیل از تئوری به عمل داشته باشد، در حوزه اورژانس تهران بررسی خواهد شد. این اتفاق می تواند به ما کمک زیادی کند. پیگیر پایان‌نامه‌ها هستیم و تأکید داریم با همکاری اورژانس انجام شود و همان طور که گفتم از ارائه چنین پایان‌نامه‌هایی استقبال می کنیم.

وی در خصوص تعامل اورژانس تهران با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی بسیار بزرگ است و تاکنون فارغ‌التحصیلان زیادی را در حوزه های مختلف به جامعه، تحویل داده است. کارهای بسیار خوبی در این دانشگاه بزرگ با سطح علمی بالا انجام شده و کیفیت تحصیلی جامعه ایران ارتقا یافته است. دانشگاه آزاد اسلامی، نقش خیلی مفیدی ایفا کرده و دانشجویانی که در زمینه مدیریت بحران فعالیت دارند چه در حوزه تئوری و چه در حوزه عملی، خیلی مثمر ثمر بوده اند. هم‌اکنون در اورژانس تهران پایان‌نامه‌هایی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که در حال پیگیری و اجراست تا ان شاءالله به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992603

وب گردی

وب گردی