دانشگاه آزاد واحد میانه و آموزش پرورش شهرستان تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و اداره آموزش و پرورش شهرستان به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد میانه، به منظور گسترش همکاری­ های علمی، پژوهشی و تقویت مشارکت جهت استفاده بهینه از ظرفیت­ های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه و ایجاد و راه ­اندازی دبیرستان پسرانه ورزش سما، تفاهم ­نامه همکاری بین این واحد دانشگاهی با اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه منعقد شد.

دکتر جبار بشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی میانه در مراسم امضای تفاهم نامه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی میانه از نظر امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی نوین و استاندارد سرآمد سایر دانشگاه­ هاست.

وی ایجاد زمینه همکاری­ های علمی، تحقیقاتی و ارتقای تعاملات کمی و کیفی در راستای ارتقای فرهنگی منطقه و راه ­اندازی دبیرستان پسرانه ورزش سما را از اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.

دکتر یوسف ساجدی ­فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان میانه همچنین در این مراسم گفت: حضور دانش ­آموزان در محیط دانشگاه و آشنایی آنها با رشته های متنوع تحصیلی این واحد دانشگاهی، برگزاری همایش­های مشترک علمی، پژوهشی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی، بهرهمندی از تجارب آموزشی مشترک، ایجاد فرصت مناسب برای تعاملات بین دانش­ آموزان، دانشجویان، معلمان و استادان در یادگیری مؤثر و پویا از اولویت­ های این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 992632

وب گردی

وب گردی