شوراهای برتر آموزش‌و‌پرورش کشور معرفی شدند

مدیر امور شوراهای آموزش و پرورش گفت: شهرستان‌های استان تهران با عنوان شورای برتر انتخاب شده است. همچنین استان اصفهان از حیث عملکرد درآمدی، کردستان از حیث سیاست گذاری و برنامه ریزی و همچنین استان هرمزگان از حیث عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش برتر شناخته شدند. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با حضور دکتر مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در ساختمان شهید علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

رسول پاپایی مدیر امور شوراهای آموزش و پرورش در این نشست ضمن بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش که عبارتند از شوراهای آموزش و پرورش و مهارت آموزی، شوراهای آموزش و پرورش و رسانه، شوراهای آموزش و پرورش و ترویج فرهنگ مشارکت هدفمند، شوراهای آموزش و پرورش و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، شوراهای آموزش و پرورش و اقتصاد، شوراهای آموزش و پرورش و سند تحول اسامی روزهای هفته شوراهای آموزش و پرورش است که از ۲۴ تا ۳۰ دی به نام هفته این شوراها نام گذاری شده است.

وی اعلام کرد: شهرستان‌های استان تهران با عنوان شورای برتر انتخاب شده‌اند؛ همچنین استان اصفهان از حیث عملکرد درآمدی، کردستان از حیث سیاست‌گذاری و برنامه ریزی و همچنین استان هرمزگان از حیث عملکرد دبیرخانه شورای آموزش و پرورش برتر شناخته شدند.
پاپایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین امسال از 3 شهردار برتر که در راستای اجرای قانون و برنامه های امور شوراهای دانش آموزی، بیشترین اهتمام را ورزیدند تجلیل خواهد شد که اولین آنها شهرداری تهران است و شهرداران شهر یزد و اراک نیز در رده بعدی قرار گرفتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 992734

وب گردی

وب گردی