دانشجویان واحد قزوین در مراسم روز پرستار حضور نداشتند/ سازمان نظام پرستاری سالن دانشگاه را اجاره کرده است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: مراسم روز پرستار را سازمان نظام پرستاری استان قزوین با اجاره سالن واحد قزوین برگزار کرد که در این بزرگداشت هیچ یک از دانشجویان حضور نداشتند و برگزاری هرگونه مراسم دور از شئونات اسلامی را تکذیب می‌‌کنم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در روز جمعه 21 دی ماه 97، به مناسبت روز پرستار مراسمی در واحد قزوین برگزار شد که مورد انتقاد برخی از رسانه‌‌‌ها قرار گرفت. حضور گروه موسیقی مجاز همراه با اجرای شعرها و آواهای تایید شده وزارت ارشاد آن هم در مراسمی که مربوط به دانشگاه نبوده و دانشجویان این واحد دانشگاهی که در آن حضور نداشتند مساله‌‌‌ای قابل تامل است.

برگزاری این مراسم به طور کل در اختیار سازمان نظام پرستاری استان بوده که سالن ورزشی واحد قزوین به این ارگان اجاره داده شده بود و این امر هیچ گونه تعارضی با ارزش‌های حاکم بر دانشگاه ندارد و هیچ یک از شرکت‌کنندگان حاضر در این مراسم دانشجو نبودند.

متاسفانه برخی از افراد به طور مغرضانه به ابلاغیه وزارت علوم در جهت ممنوعیت برگزاری کنسرت در دانشگاه‌‌‌‌‌‌‌ها استناد کردند که حتی در صورت پذیرش این امر برگزاری این مراسم برای دانشجویان نبوده و صرفا در جهت درآمدزایی بوده که به این بخش اجاره داده شده است.

بیت‌الله اکبری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری مراسم دور از شان دانشگاه به مناسبت روز پرستار گفت: مراسم روز پرستار را سازمان نظام پرستاری استان قزوین با اجاره سالن دانشگاه در روز جمعه برگزار کرد که در این بزرگداشت هیچ یک از دانشجویان حضور نداشتند.

وی افزود: در این مراسم یک گروه مجاز خوانندگان پاپ حضور داشتند که آهنگ‌‌های مجاز و معمول صدا و سیما را اجرا کردند و برگزاری هرگونه مراسم دور از شئونات اسلامی در دانشگاه را تکذیب می‌‌کنم.

گفتنی است، در شرایط امروز که بسیاری از غرض ورزان و مخالفان دانشگاه آزاد به هر بهانه‌ای درصدد تخریب این دانشگاه هستند و رسانه‌‌‌‌های مختلف به صورت موشکافانه به بررسی رخدادهای مختلف می‌‌پردازند، توجه به برگزاری امور فرهنگی باید مورد توجه بیشتر مسئولان امر قرار گیرد اما در ارتباط با انتقادات وارده به برگزاری این مراسم در واحد قزوین با توجه به اینکه این برنامه مختص دانشجویان برگزار نشده و مربوط به سازمان نظام پرستاری بود که در آن کلیه چهارچوب‌های مرتبط با امور فرهنگی مجاز در نظر گرفته شده بود بدون شک بسیاری از عیب جویی‌ها مرتبط با این موضوع مغرضانه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 992757

وب گردی

وب گردی