جزئیات آتش سوزی خوابگاه دخترانه دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس

خبر آتش سوزی دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس و سوختگی 3 تن از دانشجویان در جریان این حادثه از سوی مسئولان دانشگاه تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از ساعاتی پیش خبری مبنی بر آتش سوزی در خوابگاه دانشجویان دختر دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس در حال گسترش در فضای مجازی است. در این خبر آمده است که در اثر آتش سوزی، 3 تن از دانشجویان دختر این دانشگاه دچار سوختگی شدید شده و به مجتمع درمانی پیامبر اعظم(ص) منتقل شده اند.

این در حالی است که باقری معاون فرهنگی دانشگاه مذاهب در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در واکنش به این خبر گفت: هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است و موضوع بسیار جزئی بوده است. هیچکس زخمی نشده است و جایی منفجر نشده است.

وی تصریح کرد: این خبر آن چنان خاص نبوده است که نیازی به شفاف سازی یا توضیحات بیشتری داشته باشد.

همچنین حجت الاسلام علی آبادی رئیس دانشگاه مذاهب واحد بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز ضمن تکذیب این خبر و با بیان اینکه تا دقایق دیگر اصل ماجرا را اعلام خواهد کرد گفت: این خبر به طور کلی کذب است و خبرگزاری ها با ناجوانمردی آن را منتشر کرده اند.

علی آبادی همچنین انتشار این خبر را نوعی خصومت شخصی دانست و انتشار این خبر را شانتاژ رسانه ای خبرگزاری فارس دانست.

علی آبادی در ادامه در پیامی ضمن تکذیب خبر آتش سوزی گفت: هیچگونه آتش سوزی در خوابگاه خواهران این واحد رخ نداده و تنها دو نفر از دانشجویان بر اثر ترکیدن فندک دچار سوختگی بسیار سطحی و جزئی شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند و مشکل خاصی به وجود نیامده است.

وی تاکید کرد: از رسانه های محترم نیز درخواست می گردد با توجه به شروع امتحانات پایان ترم در درج چنین اخباری که آرامش دانشجویان را برهم می زند، دقت بیشتری داشته و از مسوولان مربوطه کسب اطلاع نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992816

وب گردی

وب گردی