فارغ‌التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی،  به سوگندنامه دانشگاه پای بند هستند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به تدوین سوگندنامه فارغ التحصیلان این دانشگاه،  گفت: براساس این سوگندنامه، فارغ‌التحصیلان سوگند یاد می‌کنند تا به دانشی که آموخته‌اند وفادار بوده و در راستای خدمت به نظام و مردم از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشن دانش آموختگان این دانشگاه، گفت: ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکنون جشن فارغ التحصیلی به صورت سراسری نداشتیم، جسته و گریخته برخی مراکز جشنی را برگزار می‌کردند که ضوابط خاصی نداشت. از سال گذشته برنامه ریزی شد که مراسم ویژه ای در یک بازه زمانی مشخص برگزار شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه لباس ویژه ای برای دانش آموختگان طراحی شده است، گفت: طراحی این لباس را دانشگاه به فراخوان گذاشت و طرح‌های مختلفی از مراکز مختلف ارسال شد و در فرایندی لباس فارغ‌التحصیلی دانشگاه به تصویب هیأت رئیسه رسید، دوخته شد و در اختیار استان‌ها قرار گرفت و تمام استان‌ها در حال حاضر این لباس را دارند.

امید با اشاره به تدوین سوگندنامه فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی، گفت: براساس این سوگندنامه، فارغ‌التحصیلان سوگند یاد می‌کنند که به دانشی که آموخته‌اند وفادار بوده و در راستای خدمت به نظام و مردم از آن استفاده کنند.

به گفته وی مراسم جشن فارغ التحصیلی در تعدادی از استان‌ها از جمله بوشهر، خوزستان و آذربایجان شرقی برگزار شده است ولی در استان تهران به دلیل تعداد زیاد دانش‌آموختگان که نزدیک به ۳ هزار نفر هستند، برگزار نشده بود. قرار بود این جشن در مهر ماه برگزار شود ولی به دلیل همزمانی با ماه صفر به تعویق افتاد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی استان تهران در روز 25 دی ماه در تالار بزرگ وزارت کشور، گفت: در کنار این جشن نمایشگاهی از دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه ارایه می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 992854

وب گردی

وب گردی