رونمایی از کتاب مشاغل دانشگاه علمی کاربردی در آیین تجلیل از دانش آموختگان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران شرق از رونمایی کتاب مشاغل دانشگاه علمی کاربردی در آیین تجلیل از دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست خبری برگزاری آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان تهران صبح امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق برگزار شد.

فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران شرق در این مراسم گفت: در 25 و 26 دی ماه دانشگاه علمی کاربردی آیین تجلیل از دانش آموختگان خود را برگزار می کند.

به منظور بهره‌برداری بهتر دانش آموختگان برنامه های دیگری را مد نظر داریم.فرصت هایی را قرار می دهیم تا در نشست های تخصصی سرمایه گذاران و کارآفرینان شرکت کرده و از تجربیات خود برای دانش آموختگان بگویند، پنل هایی برای دانش آموختگان در راستای بیان موفقیت ها و مشکلات نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان نیز رونمایی خواهد شد. این مراسم با برنامه های دیگری مانند امضای تفاهم نامه در راستای ایحاد فرصت برای دانش آموختگان ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران شرق گفت: این مراسم با هدف تجلیل و تکریم دانش آموختگان برگزار می شود. این افراد می‌توانند دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را عرضه و تجربیاتشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

وی بیان کرد: این آیین فرصتی برای سرمایه گذاران نیز محسوب می شود تا بتوانند از دستاوردهای دانش آموختگان استفاده کنند. ما پس از مراسم اصلی تکریم، تفاهم نامه هایی با دستگاه های دولتی و خصوصی در راستای گسترش فعالیت دانش آموختگان و انتقال آن به فضای نیازمند جامعه منعقد خواهیم کرد.

اکرمی افزود: در این مراسم از 10 مرکز موفق رونمایی خواهیم کرد. این مراسم در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد و بیش از 3 هزار نفر از دانش آموختگان در آن حضور خواهند یافت.

وی از رونمایی کتاب مشاغل در این مراسم خبر داد و گفت: همچنین کتاب مشاغل از طریق دانشگاه جامع علمی و کاربردی تدوین شده است، مبنای کتاب بر مبنای رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی و مهارتی است و به دنبال آن مشاغلی نیز تعریف خواهد شد. ما از این کتاب نیز رونمایی خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان تهران شرق گفت: نزدیک به 800 دانشگاه علمی و کاربردی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که از نظر تجهیزات و سطح خدمات با یکدیگر متفاوت هستند. دانشگاه جامع علمی و کاربردی از شورای عالی گسترش و وزارت علوم گسترش پیدا کرده که بازوهایی تحت عنوان دانشگاه ها دارد، این دانشگاه ها باید خود را ارتقا دهند زمانی که به یک دانشگاه مجوز ارائه نی شود یعنی این دانشگاه دارای استاندارد های لازم بوده است و نظارت های مستمر بر روی آن صورت می گیرد.

وی افزود: ما در استان تهران 172 مرکز آموزش علمی و کاربردی و حدود 190 هزار دانشجو داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992858

وب گردی

وب گردی