اعلام آمادگی شهرداری با دانشگاه آزاد واحد شاهرود

شهردار شاهرود گفت: زحمات پرستاران بسیاری از اوقات دیده نمی شود و به همین دلیل آنگونه که شایسته است مورد تقدیر قرار نمی گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود، شهردار این شهر در بازدید سرزده از بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در جهت نکوداشت مقام پرستار گفت: پرستاران به عنوان افراد دلسوز و متعهد در حلقه مراقبت و درمان جسمی بیماران نقش بسیار مهمی دارند و باید در جامعه مورد تکریم قرار گیرند.

محسن احمدی با بیان جایگاه پرستار در جامعه پزشکی، خطاب به آن ها افزود: پاسداشت یک جایگاه در یک روز نمی تواند پاسخگوی زحمات و تلاش های ارزشمند این قشر زحمتکش باشد. واقعیت این است که کارهایی که ما در شهرداری انجام می دهیم برای اقشار مختلف مردم نمود دارد اما زحمات شما پرستاران بسیاری از اوقات دیده نمی شود و به همین دلیل آنگونه که شایسته است مورد تقدیر قرار نمی گیرد.

وی ضمن بیان این مطلب که پرستاران دارای وجدان های بیدار و پاک هستند که باعث می شود در نهایت صداقت و ایثار برای سلامت انسان ها به طور خستگی ناپذیر تلاش کنند، ابراز داشت: حرفه پرستاری در واقع یکی از راه های قرب به حضرت باری تعالی و رسیدن به کمال انسانی است بنابراین هر پرستاری که چنین نگرشی داشته باشد قطعا می تواند نشاط و علاقه ویژه ای در سایر افراد هم ایجاد کند.

شهردار شاهرود در این بازدید با اهدای گل و شیرینی از زحمات پرستاران دلسوز بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شاهرود و مدیر جوان این بیمارستان دکتر فریور باقری تقدیر و بیان کرد: مجموعه شهرداری آمادگی همکاری با دانشگاه آزاد شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیا(ص) را دارد.

کد خبر: 992909

وب گردی

وب گردی