صالحی: امیدواریم شورای عالی انقلاب فرهنگی بتواند مسیر علم و فرهنگ را مانند قدیم پیش ببرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم دوره جدید در شورای عالی انقلاب فرهنگی بتواند مسیر علم و فرهنگ را مثل قدیم پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه دکتر سید‌رضا عاملی دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ایجاد شوراهای جدید و موسسات مختلف به دوره اول شورا باز می‌گردد و تدوین قوانین متعلق به دوره دوم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دوره سوم شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این دوره متعلق به زمان مخبر دزفولی است و در این دوره کارهای خوبی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در حاشیه سند علم اتفاقات خوبی را مشاهده می‌کنیم، گفت: در این زمان سند علوم و فنون مختلف تدوین و سبب ایجاد فضای مناسب شد.

صالحی درباره نقش مخبر دزفولی گفت: نقش وی در تاریخ علمی آینده بسیار پر‌رنگ خواهد بود و سهم پر رنگ مخبر دزفولی در دوره سوم درخشان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: عاملی نسل چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی است و تخصص او سبب می‌شود تا در دوره چهارم احساس کنیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت روبه جلویی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امیدواریم دوره جدید در شورای عالی انقلاب فرهنگی بتواند مسیر علم و فرهنگ را مثل قدیم پیش ببرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993035

وب گردی

وب گردی