محمدیان: توسعه بخش‌های فرهنگی به اقدام انقلابی نیاز دارند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انتظار از همه اعضای شورا عملکرد انقلابی و حرکت بر مبنای ارزش های انقلاب است و تمام دلبستگان نظام نگرانی‌های فرهنگی دارند که در بخش فرهنگ باید انقلابی عمل کنیم؛ تنها نسخه اعتلای کشور انقلابی بودن است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمدیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دوره دکتر مخبر سرمایه عظیمی از فرهیختگان کنار هم جمع شدند و تا حد ممکن از ظرفیت علمی کشور استفاده شد.

وی افزود: دکتر مخبر توجه ویژه ای در توصیه های مقام معظم رهبری بر بحث تولید علم داشت و منویات مقام رهبری را با ولایت مداری پیش برد و ذخیره خوبی را طی سیزده سال فعالیت خود به وجود آورد.

محمدیان تاکید کرد: انتظار از همه اعضای شورا عملکرد انقلابی و حرکت بر مبنای ارزش های انقلاب است و تمام دلبستگان نظام نگرانی های فرهنگی دارند که در بخش فرهنگ باید انقلابی عمل کنیم و تنها نسخه اعتلای کشور انقلابی بودن است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در دهه چهارم انقلاب، تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش بسزایی در پیشرفت‌های بعد از انقلاب داشته که امیدواریم به این پیشرفت‌ها بیفزاید.

محمدیان یاد آور شد: توجه به بُعد انقلابی شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار مهم است و در عرصه فرهنگ، شعار کافی نیست. طراحی و برنامه‌ریزی باید به‌عنوان یکی از راهبردهای این شورا مطرح شود.

وی در پایان متذکر شد: انقلابی بودن و ولایت‌مدار بودن اعضای این شورا از انتظارات مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان دلسوز نظام است و همه می‌دانیم که رهبری در زمینه‌های علمی و فرهنگی از همه دغدغه‌مندتر بوده‌اند.

انتهای پیام /

کد خبر: 993052

وب گردی

وب گردی