مخبر دزفولی: افتخارات شورای عالی انقلاب فرهنگی متعلق به نظام است

دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در حوزه علمی، کشور دشمنان زیادی داشته است و نقطه اتکای قدرت آفرینی برای ما مغزهای نخبه ای بودند که پس از انقلاب شکل گرفتند و دانشمندان هسته ای که امروز ایران را به یک قدرت اجتماعی تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: چیزی برای گفتن ندارم و خوشحال هستم که این موضوع ختم به خیر شده است.

دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه به طور قطع در دوران مدیریت من مشکلاتی وجود داشته است، گفت: امیدوارم در دوره جدید موفقیت های خوبی کسب شود و اگر افتخاری هم در دوره ما کسب شده همه متعلق به نظام بوده است.

وی با بیان اینکه شورا متعلق به نظام است بیان کرد: شورا از همان روزهای پس از انقلاب به‌وجود آمد و به پیشرفت دانشگاه ها کمک کرد پس از انقلاب دانشگاهی وجود نداشت و در شورای عالی به دانشگاه ها بها دادیم و امروز ثمره آن را می‌بینیم.


مخبر دزفولی درباره علم کشور گفت: در حوزه علمی، کشور دشمنان زیادی داشته است و نقطه اتکا قدرت آفرینی برای ما مغزهای نخبه ای بودند که پس از انقلاب شکل گرفتند و دانشمندان هسته ای که امروز ایران را به یک قدرت اجتماعی تبدیل کرده اند.


دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران دو درصد علم جهان را تولید می‌کند و نباید این موضوع راشوخی بگیریم. شورای عالی انقلاب فرهنگی نهاد استراتژیکی بوده که برای رسیدن به قله های بزرگ علمی و فرهنگی با دستور امام شکل گرفته است.

وی درباره موفقیت گفت: تمام دولت‌های پس از انقلاب در پیشرفت شورا نقش داشته اند و وظیفه من همانند دو امدادی بوده است که اکنون در اختیار برادرم عاملی سپرده شده است.


مخبر دزفولی اظهار کرد: باید از اعتماد مقام معظم رهبری در تمام این سال‌ها تشکر کنیم. ما به دنبال همگرایی در کشور هستیم و اگر نگاه همه ما پیشرفت کشور باشد دیگر نگاه قومی معنایی نخواهد داشت و در آینده موفقیت‌های بسیار خوبی را خواهیم دید.

انتهای پیام /

کد خبر: 993062

وب گردی

وب گردی