دستگیر شدن سلطان ترامادول در مشهد

معاون دادستان مشهد در امور جرائم خشن گفت: سرشاخه اصلی باند توزیع داروهای غیرمجاز موسوم به "سلطان ترامادول" پس از ۲ ماه فعالیت نیروهای اطلاعات سپاه در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی گفت: در چارچوب اقدام نیروهای سپاه ناحیه حر مشهد محل ساخت و تولید داروهای غیرمجاز در یک منزل دو طبقه اجاره‌ای واقع در خیابان ایرج مشهد مورد شناسایی قرار گرفت و سرشاخه باند همراه با یکی از همدستانش به دام افتاد.

وی ادامه داد: 11 هزار و 500 عدد قرص ترامادول، 300 کیلوگرم پودر ساخت داروهای غیرمجاز بدنسازی، چاقی و لاغری، دو هزار قرص ناشناخته، مقادیر زیادی وجه نقد، چندین هزار قوطی با مارک و برچسب داروهای تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه ترازوهای دیجیتالی در بازرسی از این مکان کشف و ضبط شد.

معاون دادستان مشهد در امور جرائم خشن گفت: نیروهای سپاه در ادامه این عملیات همچنین ویلا و مخفیگاه دیگر متهم پرونده را که در جاده کلات واقع در حومه شمالی مشهد به مرکز نگهداری داروهای مخدر و غیرمجاز تبدیل شده بود، شناسایی کردند.

11 هزار و 500 عدد قرص ترامادول، 300 کیلوگرم پودر ساخت داروهای غیرمجاز بدنسازی، چاقی و لاغری، 2 هزار قرص ناشناخته، مقادیر زیادی وجه نقد، چندین هزار قوطی با مارک و برچسب داروهای تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه ترازوهای دیجیتالی در بازرسی از این مکان کشف و ضبط شد.

حسینی خاطرنشان کرد: هدایت این شبکه گسترده توزیع و تولید غیربهداشتی داروهای دست‌ساز، مخدردار، غیرمجاز و قاچاق خارجی از جمله اتهامات این متهم است. تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 993063

وب گردی

وب گردی