درک دانشگاه و فهم جامعه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درک نسل دانشگاهی و فهم جامعه وظیفه شوراست و هرچه دامنه یکی بودن و همدلی را بیشتر کنیم موفق تر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید‌رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز در حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: از مقام معظم رهبری به دلیل اعتمادی که به من کردند تشکر می‌کنم خود را شایسته این مقام نمی‌دانم و از مؤمنان و مسئولان می‌خواهم مرا یاری کنند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: از اعضا شورا که به من رای دادند و از رئیس جمهور که حکم مرا تصویب کردند تشکر می کنم.
هم چنین شورای عالی انقلاب فرهنگی وامدار نظام و میراث امام است.
عاملی با بیان اینکه کار اصلی در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: آرامش مردم اهمیت بسیاری دارد و اساس تمام فعالیت‌های‌مان برای آسایش مردم است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت: همانطور که رهبری فرمودند شورا برای ایجاد نظام تمدنی اسلام و کمک به پیشرفت علنی آمده است و با گروه‌های سیاسی هیچ ارتباطی ندارد که به کمک ارتباطات می‌توانیم رفع ابهام کنیم اختلالات ازبین می‌رود.

عاملی گفت: درک نسل دانشگاهی و فهم جامعه وظیفه شوراست و هرچه دامنه یکی بودن و همدلی را بیشتر کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اسناد شورا بیان کرد: اجرایی ‌کردن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیازمند درک متقابل است و امیدوارم در این دوره‌ توفیق داشته باشم تا اسناد را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 993064

وب گردی

وب گردی