در مدیریت انقلابی کار تیمی و خرد جمعی بر فردگرایی برتری دارد

در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران جلسه فرماندهان بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حوزه ها و مراکزآموزش عالی، پایگاه‌های تابعه و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر سید محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در سخنانی ضمن نگاهی اجمالی به تاریخ آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز، که درآستانه جشن40 سالگی این انقلاب می باشیم، گفت: حضور کارکنان بسیجی با بصیرت و تحصیل‌کرده برای فرهنگ سازی و شناساندن جایگاه واقعی بسیج و همچنین یاری رساندن به دستگاه‌های اجرایی کشور یک نعمت و برکت است.

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با تاکید بر عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف، خطاب به فرماندهان جنگ نرم در دانشگاه‌ها گفت: مقام معظم رهبری همواره بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی تاکید می کنند. مدیریت جهادی یعنی اینکه درهر شرایطی به ویژه در شرایط بحران باید با هوشمندی، بصیرت و درایت از اهداف و جایگاه انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم. در مدیریت انقلابی کار تیمی و خرد جمعی بر فردگرایی برتری دارد و تخصص توام با تعهد است.

بر اساس این گزارش دکتر محمود هاشمی فرمانده بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با بیان حساسیت زمان پیش رو که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستیم، هوشیاری فرماندهان جنگ نرم، بسیجیان متعهد و متخصص در مقابل تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی بیش از پیش از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین منصور توکلی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این جلسه با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با فرایند تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی، افزود: اصل شکل گیری انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تشکیل تمدن و دنیای اسلامی 5 اصل اصلی تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این پنج اصل جز با رعایت تقوا، طهارت و پاکی، محاسبه ی دقیق و صحیح و حسابرسی هرکدام ما از خودش پیش نخواهد رفت.

در ادامه حاضران درجلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص هر چه باشکوهتره برگزار کردن برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران پرداختند و همچنین از اکرم خدایاری فرمانده بسیج کارکنان (خواهران) وخسرو صادقی فرمانده بسیج کارکنان(برادران) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993178

وب گردی

وب گردی