ظرفیت‌های اشتغال فرهنگی و خلاق طی نمایشگاهی ارائه می‌شوند

همزمان با برگزاری کارگاه «بررسی ظرفیت‌های اشتغال صنایع فرهنگی و خلاق»، دبیرخانه شرکت‌های خلاق نمایشگاهی در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، دبیرخانه شرکت‌های خلاق در نظر دارد تا در حاشیه کارگاه «بررسی ظرفیت‌های اشتغال صنایع فرهنگی و خلاق»، نمایشگاهی محدود در تهران برگزار کند.

این نمایشگاه با حضور برخی از شرکت‌های خلاق در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری، اسباب‌بازی، مد و پوشاک، بازی‌های ویدئویی و هنرهای تجسمی و کسب‌ و کارهای دیجیتال برگزار خواهد شد.

بر اساس توافق بین ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، این کارگاه و نمایشگاه در حال برگزاری است.

این رویداد به‌ منظور معرفی ظرفیت شرکت‌های خلاق و صنایع فرهنگی به مدیران، کارشناسان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، در زمینه توسعه اشتغال‌زایی خواهد بود.

از علاقمندان به حضور در این کارگاه و نمایشگاه دعوت می‌شود که تا 30 دی‌ماه جاری ضمن تماس با دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق با شماره 83532475 - 021، تماس حاصل کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. حضور در رویداد مذکور رایگان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 993376

وب گردی

وب گردی