اردوی حیات طیبه، با هدف تقویت اندیشه سیاسی تشکل‌های دانشجویی برگزار می شود  

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد گفت: آشنایی دانشجویان با شیوه‌های عضو‌گیری و ایجاد تشکل‌‌های سیاسی یکی دیگر از اهداف تعیین شده در اردوی حیات طیبه است و در راستای منویات مقام معظم رهبری که، دانشجو باید بینش سیاسی داشته باشد، قرار دارد.

دکتر محمدرضا دهقانی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اهداف برگزاری اردوهای حیات طیبه در این واحد دانشگاهی و دستاوردهای حاصل از آن گفت: اردوی حیات طیبه در واحد یزد با حضور دانشجویان فعال در حوزه تشکل‌های سیاسی ویژه استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد برگزار می‌‌شود. برنامه‌‌های دوره حیات طیبه در حوزه شیوه‌های تحلیل سیاسی و جریان شناسی سیاسی تعیین شده که کارگاه‌‌هایی چون سواد رسانه و کار تیمی هم در این اردو گنجانده شده همچنین برنامه‌هایی چون دیدار با خانواده‌های شهدای شهر یزد خواهیم داشت.

وی افزود: دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جدید به لحاظ کمی و کیفی تشکل‌‌های سیاسی اقدام به برگزاری دوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آموزشی به شکل منطقی کرده و طی 5 روز با انواع مهارت‌ها‌یی که لازم است برای یک تشکل سیاسی راه اندازی شود مهارت‌های لازم را فرا می‌گیرند و هدف عمده از برگزاری این اردوها، تقویت انگیزه دانشجویان در تشکیل تشکل‌های جدید است.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یزد در ادامه خاطر نشان کرد: آشنایی دانشجویان با شیوه‌های عضو‌گیری و ایجاد تشکل‌‌های سیاسی یکی دیگر از اهداف تعیین شده در این اردو است که در راستای منویات مقام معظم رهبری که، دانشجو باید بینش سیاسی باشد، قرار دارد. دوره حیات طیبه با هدف آشنایی فعالان و علاقمندان حوزه‌‌های سیاسی و اندیشه ورزی سیاسی در استان یزد برگزار خواهد شد.

دهقانی تاکید کرد: برگزاری اردوهای حیات طیبه از فروردین ماه امسال آغاز شد که چند استان به صورت دوره‌‌ای میزبان 2 یا 3 استان دیگر شدند و تا پایان سال 97 این اردو برگزار خواهد شد. تمام تشکل‌های سیاسی دانشگاه‌های آزاد کل کشور در این کارگاه منطقه‌ای حضور خواهند یافت و استادان هرکدام از واحدهای دانشگاهی هم به شکل منطقه‌ای و ملی در این اردو حضور پیدا می‌‌کنند.

گفتنی است، دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه تشکل‌‌های اسلامی دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی کل کشور، در تاریخ ۳۰ دی لغایت ۵ بهمن در استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993430

وب گردی

وب گردی