عامل تیراندازی در رشت دستگیر شد/ جزئیات تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت

سارق مسلح که ساعتی پیش با پلیس گیلان درگیر شده و خود را در یکی از ساختمان‌های رشت محبوس کرده بود دستگیر شد. تعقیب و گریز سارق مسلح در رشت موجب ایجاد رعب و وحشت شد.

به گزارش ایسکانیوز، سارق خودرو که ظاهرا یک کلت همراه داشته در خیابان منتهی به بیستون رشت پس از مشکوک شدن پلیس راهنمایی و رانندگی به پلاک ماشین اقدام به فرار کرد و به ساختمان نیمه کار پناه برد.

وی پس از تهدید کردن پلیس و ایجاد رعب و وحشت میان مردم در نهایت تسلیم نیروی انتظامی شد.

سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خبر ۱۴ گفت: امروز ساعت ۱۱ و نیم نیروی انتظامی به خودرویی که حالت عادی ندارد مشکوک شده و آن را تعقیب کردند که فرد راننده به سمت ساختمان نیمه‌کاره‌ای رفته و ماشین را رها کرد و خود در طبقات فوقانی ساختمان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت؛ اما با مدارای ماموران به پایین ساختمان آمد و هم‌اکنون در اختیار ماست.

سردار اسحاقی گفت: به نظر می‌آید که این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف کرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه ای در رشت رخ نداده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سارقی که ساعات قبل پس از تعقیب نیرو‌های پلیس راهور به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نیرو‌های پلیس راهور صبح امروز به‌دلیل مخدوش بودن پلاک خودروی این فرد و دستکاری بودن آن به وی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند؛ اما نامبرده به سرعت از محل متواری شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 993440

وب گردی

وب گردی