گردهمایی و کارگاه آموزشی مدیران مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

گردهمایی و کارگاه آموزشی مدیران مدارس ابتدایی سما سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سما، گردهمایی و کارگاه آموزشی مدیران مدارس ابتدایی سما سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار شد.

عطااله سلطانی صبور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی گفت: مهم ترین نکته تقدس این مکان است، زیرا برخی مکان و زمان ها ملکوتی دارند و حضور در این مکان ها موانع را رفع می کند و تربیت کننده است.

وی اظهار داشت: اگر ما به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت فرزندانمان را به مکان های خاص معنوی ببریم، آنها جذب روح معنوی می شوند. ما به عنوان شیعیان اهل بیت (ع) وظیفه داریم فرزندانی دیندار تربیت کنیم.

سلطانی صبور گفت: امروز باید تأکید بر تربیت نسل حق مدار داشته باشیم، زیرا چنین نسلی می تواند در برابر فتنه های طراحی شده دشمنان بایستد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی افزود: معلمان و مدیرانی توانایی تربیت چنین نسلی را خواهند داشت که خود به این عقیده باور داشته باشند و نمونه های عملی و الگویی برای دانش آموزان باشند.

وی سیاست سازمان سما را تطابق کامل برنامه ها براساس سند تحول اعلام کرد و گفت: ما به دنبال تربیت دانش آموزان متدین، ولایت مدار و حق مدار هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 993453

وب گردی

وب گردی