تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی از طریق فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در کشور توزیع می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برای اولین بار در ایران، با فروشگاه رفاه به عنوان فروشگاهی زنجیره ای قرارداد 7 ساله ای را امضا کرده است و طبق این قرار‌داد، بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره ای رفاه با همکاری واحد ملایر در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عباس ملک حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای واحد ملایر در راستای توسعه استارتاپها، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر برای اولین بار در ایران، با فروشگاه رفاه به عنوان فروشگاهی زنجیره‌ای قرارداد 7 ساله‌ای را امضاء کرده است و طبق این قرار‌داد، بزرگترین فروشگاه زنجیره ای رفاه با همکاری واحد ملایر در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: دو بند مهم‌ این قرار‌داد این است که ابتدا خدمات بهتری به مردم ارائه شود، دوم این که تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی از طریق فروشگاه زنجیره ای رفاه به تمامی کشور توزیع شود.

ملک حسینی ادامه داد: همچنین تمامی محصولات شهرستان ملایر با بسته بندی های استاندارد از طریق فروشگاه های رفاه توزیع خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تصریح کرد: اقدام دیگری که در این راستا انجام داده ایم، این است که دانشجویان در قالب کارآموزی در این فروشگاه ها حضور پیدا می کنند و دوره های کارورزی را در آن جا می گذارنند؛ به عنوان مثال دانشجویان رشته های مدیریت و حسابداری می توانند با حضور در این فروشگاه دوره کار آموزی خود را بگذارنند.

وی درباره صادرات کشمش نیز گفت: در این راستا به دنبال وارد کردن تکنولوژی نوینی تحت عنوان «انجماد در خلاء» هستیم؛ بر اساس این تکنولوژی، از هیچ گونه انرژی به منظور تبدیل انگور به کشمش و یا تبدیل آب انگور به شیره انگور استفاده نخواهد شد. به وسیله تکنولوژی در دمای 30 درجه سانتیگراد تمامی اقدامات ذکر شده انجام خواهد شد و به هیچ عنوان مواد معدنی میوه از بین نخواهد رفت.

ملک حسینی با اشاره به حمایت های دولت ساخت و بهره برداری از این تکنولوژی اذعان داشت: فرمانداری ملایر با ما همکاری های بسیار خوبی را داشته است به طوری که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به موتور توسعه این شهرستان تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تاکید کرد: اگر طرح های پژوهشی واحد ملایر در راستای پرورش کشمش عملیاتی شود، می تواند علاوه بر افزایش درآمد ارزی باعث افزایش کیفیت محصول شود که می توانیم با کشورهایی همانند ترکیه رقابت داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای واحد ملایر خاطرنشان کرد: واحد ملایر دارای یک مرکز پژوهشگاه اسکان پس از زلزله است که بعد از زلزله کرمانشاه تاسیس شد؛ این پژوهشگاه کانکس هایی تاشو و ساختمان های بادوامی که پیش ساخته هستند تولید کرده است که می تواند برای اسکان زلزله‌زدگان بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993457

وب گردی

وب گردی