زندگی جالب بازیکن قرقیزستان/ فوتبالیستی که تا ۶ عصر سر کار است!

بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر کار می‌کند و سپس تمرینات فوتبالش را انجام می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز ، «ویتالی لوکس» بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان یکی از نفرات کلیدی این تیم در جام ملت های آسیا بوده و فردا باید در مرحله یک هشتم نهایی مقابل امارات بازی کند.

ویتالی اما در کنار فوتبال به کار تجارت مشغول است و خودش می گوید درآمد فوتبال برایش کفایت نمی کند.

این بازیکن به روزنامه «امارات الیوم» گفت: من در کار تجارت مواد غذایی هستم و فقط به فوتبال اکتفا نکرده ام چون درآمد فوتبال برای زندگی ام کافی نیست.

وی افزود: هر روز صبح زود بیدار می شوم تا ساعت هشت صبح سر کار باشم. ساعت ۶ بعدازظهر و پیش از رفتن به سر تمرینات که چهار بار در هفته انجام می شود، به خانه بر می گردم.

بازیکن تیم ملی فوتبال قرقیزستان ادامه داد: می خواستم روی فوتبال تمرکز بیشتری داشته باشم و فکر می کنم پیشرفت خوبی هم داشته ام اما می توانم بهتر هم بشوم. با این حال برایم سخت است که شغلم را ترک کنم.

لوکس تصریح کرد: چیز زیادی از فوتبال به دست نیاورده ام بخصوص اینکه از بازی در تیم ملی فوتبال پول قابل توجهی نمی گیرم. فقط پول بلیت، محل اسکان و غذا در اردوها و مسابقات (از سوی فدراسیون) پرداخت می شود. مبلغ کمی هم در صورت پیروزی پاداش می گیریم. در هر صورت من فوتبال را دوست دارم و از اینکه با تیم قرقیزستان هستم، خوشحالم.

کد خبر: 993542

وب گردی

وب گردی