تقویم آزمونی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه/ از پذیرش بدون کنکور تا انتخاب واحد دانشجویان

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در بهمن ماه سال جاری نگاهی به تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرده ایم و در این زمان 30 روزه پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد، پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دفترچه پذیرش دانشجوی بدون کنکور منتشر می‌شود.

پذیرش بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد در نیمسال بهمن ماه

دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی 98 -97 براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

زمان و چگونگی ثبت‌نام از داوطلبان مقاطع کارشناسی ناپیوسته در تاریخ 14 بهمن و کاردانی پیوسته در تاریخ 27 دی ماه طی اطلاعیه های جداگانه منتشر خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهد داشت.

آغاز پذیرش بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه اول بهمن ماه آغاز می شود.

براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته‌های دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند،کلیه متقاضیان می توانند از امروز دوشنبه اول لغایت شنبه 13 بهمن ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از 6 بهمن آغاز می شود

دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از روز ۶ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تاریخ حذف و اضافه از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه ادامه دارد. همچنین شروع کلاس دانشجویان نیز از ۱۳ بهمن‌ماه تا ۲۳ خردادماه ۹۸ خواهد بود.

داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد با تراز بالا در ترم بهمن پذیرش می‌شوند

مشکل ثبت نام درصد عمده ای از داوطلبان در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد حل شده و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است.

مشکل ثبت نام درصد عمده ای از داوطلبان در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد حل شده و درخواست بخشی دیگر از متقاضیان در کمیسیون مربوطه درحال بررسی است و اگر از نظر رتبه و نمره این نفرات شرایط قابل قبول داشته باشند در مرحله آینده؛ یعنی بهمن ماه پذیرفته خواهند شد.

۱۷ بهمن ماه، دفترچه پذیرش دانشجوی بدون کنکور منتشر می شود

دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در ۱۷ بهمن ۹۷ منتشر می شود.

مجموعه کل رشته محل های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه ۱۳۹۸ و شرایط و ضوابط آنها در ۱۷ بهمن ۹۷ به شکل دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای پذیرش در مهرماه سال ۹۸ صورت می گیرد و شرایط و ضوابط شرکت داوطلبان در آن نیز همزمان با دفترچه راهنما در ۱۷ بهمن ۹۷ اعلام می شود.

ثبت‌نام آزمون‌های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام آزمون‌های EPT و فراگیر مهارت‌های عربی بهمن ماه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی بهمن ماه ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

آزمون‌های مربوطه در روز جمعه ۱۲ بهمن ماه ۹۷ به طور همزمان در شهر‌های تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه است.

داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون‌ها آگاهی یابند.

آزمون زبان دانشگاه آزاد (IAUEPT) در حوزه های تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، اهواز، کرج، کرمان، کرمانشاه، رشت و اردبیل در تاریخ 12 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 993563

وب گردی

وب گردی