طهرانچی: سال مالی دانشگاه آزاد از مرداد ماه آغاز می شود/ ساختار کلی دانشگاه آزاد به واحدها ابلاغ شد

جلسه کمیسیون دائمی هیأت‌امنا دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه کمیسیون دائمی هیأت‌امنای دانشگاه، با تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، گفت: بخشنامه پیش‌بینی و تدوین بودجه سال آینده برای تمامی واحدها ارسال شده است تا بودجه سال آینده به درستی تنظیم شود.

وی تأکید کرد: براساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد که از سال آینده سال مالی دانشگاه متناسب با سال تحصیلی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در سالیان گذشته که سال مالی دانشگاه با سال شمسی متناسب بود، مشکلاتی در بودجه ریزی واحدها به وجود می‌آمد، گفت: بر این اساس مقرر شد از سال 1398 سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع سال تحصیلی که از مردادماه است، آغاز شود.

دکتر طهرانچی ادامه داد: ساختار کلی دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاه ابلاغ شده که واحدها در حال تدوین ساختارهای تفصیلی خود هستند.

در ادامه این جلسه پیشنهاد اداره بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز درمانی مستقل که دارای هیأت عامل و کمیته عالی راهبری باشد، از طرف معاونت علوم پزشکی مطرح و به تأیید و تصویب اعضاء رسید و مقرر شد برای تأیید نهایی به هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 993597

وب گردی

وب گردی