جرئیات آزمون های دانشگاه های دولتی در بهمن ماه 97 اعلام شد

مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش پزشکی از کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز دوشنبه یک بهمن ماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه های تابع وزارت علوم و بهداشت در بهمن ماه آزمون هایی را برگزار می کنند که جزئیات برخی از آن ها به شرح زیر است:

28 بهمن فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت نام آزمون ارشد

متقاضیان جامانده از ثبت نام کنکور ارشد می توانند از تاریخ 28 بهمن ماه الی 1 اسفندماه مجدد ثبت نام کنند.مرحله اول ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ آذر شروع و ۲۵ آذر پایان یافت.

به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ 97/09/16 لغایت 97/09/25) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز یکشنبه مورخ 97/11/28 لغایت روز چهارشنبه مورخ 97/12/01 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

اعلام ظرفیت خالی مانده پذیرش مهرماه ۱۳۹۷

داوطلبان پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته‌های تحصیلی پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه‌های غیرانتفاعی و پیام‌ نور برای اطلاع از رشته‌ های تحصیلی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به جداول حاوی اطلاعات رشته‌محل های مؤسسات آموزشی و همچنین به لینک جستجوی رشته‌محل ها در اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی از ۲۹ دی تا ۱۰ بهمن ۹۷ به سایت یا مستقیم به مؤسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

انتشار دفترچه رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه ۱۳۹۸

مجموعه کل رشته محل های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی برای پذیرش مهرماه ۱۳۹۸ و شرایط ضوابط آنها در ۱۷ بهمن ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

کلیه متقاضیان باید دارای دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده و یا دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) با تاریخ اخذ حداکثر ۳۰ بهمن ۹۷ باشند.

کلیه داوطلبان باید در زمان اعلام شده مدارک خود را برای بررسی به دانشگاه و موسسه محل تقاضا ارسال کنند و یا تحویل دهند.

پذیرش داوطلبان دوره‌های کاردانی علمی‌کاربردی از دوشنبه آغاز می‌شود

پذیرش داوطلبان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مراکز و واحد‌های دانشگاه علمی‌کاربردی در بهمن سال ۹۷ از دوشنبه اول بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

داوطلبان لازم است با به همراه داشتن مدارک لازم و درنظر گرفتن شرایط مندرج در اطلاعیه‌ای که شنبه ۲۹ دی‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت از روز دوشنبه اول بهمن تا ۱۳ بهمن‌ماه به سایت یا به موسسات و مراکز آموزشی محل پذیرش مراجعه کنند.

ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیار در فلوشیپ پزشکی ۶ بهمن ماه آغاز می‌شود

ثبت‌نام آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ از ۶ بهمن ماه آغاز می‌شودو شروع این دوره یکم مهرماه ۹۸ خواهد بود.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۴۲۱ نفر است که این افراد در ۸۲ رشته تکمیلی تخصصی در ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاددانشگاهی پذیرفته می‌شوند.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از تاریخ ۶ بهمن ۹۷ تا ۱۸ بهمن ۹۷ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

سی و ششمین آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی

داوطلبان آزمون های دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی تا 17 دی ماه زمان برای ثبت نام داشتند. سی و ششمین آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی پزشکی در روز ۱۱ بهمن ماه ۹۷ برگزار می شود و ۶۰۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

همچنین چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در روز ۲ اسفند ۹۷ در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود و تاکنون ۱۳ هزار و ۴۴۴ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش پزشکی از کارشناسی امروز تمام می شود

مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش پزشکی از کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران امروزدو شنبه یک بهمن ماه به پایان می رسد.

کلیه داوطلبان و علاقمندان به شرکت در دوازدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه علوم پزشکی تهران از شنبه یکم دی ماه ۱۳۹۷ تا پایان ساعات اداری امروز دوشنبه اول بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام در این دوره زمان اقدام فرصت دارند.

آزمون کتبی فوق تخصصی بالینی دوره 66

در سال ۹۷ تعداد ۳۸ آزمون کشوری در حوزه علوم پزشکی و کشوری برگزار می شود.

آزمون کتبی پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی (سی و ششمین دوره) و آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی بورد تخصصی (دوره ۶۶) و فوق تخصصی (دوره ۳۳) همزمان در روز ۱۱ بهمن ماه ۹۷ برگزار می شود.

آزمون های زبان انگلیسی

آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE)، آزمون زبان سازمان سنجش (Tolimo) و آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حوزه های آزمون زبان وزارت بهداشت در هنگام ثبت‌نام اعلامی مشود و این آزمون در تاریخ 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

آزمون زبان سازمان سنجش در حوزه های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرمان، رشت، کرمانشاه، یزد، گرگان، کیش، بندرعباس، زاهدان، چابهار در تاریخ 25 بهمن برگزار می شود.

آزمون زبان وزارت علوم برای حوزه تهران در تاریخ 26 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 993605

وب گردی

وب گردی