بازدید دکتر طهرانچی از دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان، با مدیران و کارمندان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدیدی دوساعته از دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان، با دکتر نامور مطلق سرپرست این دانشگاه و دیگر کارمندان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی از فعالیت‌های عمرانی صورت‌گرفته بازدید کرد و در جریان پیشرفت فعالیت‌های عمرانی قرار گرفت.

پس از بازدید، جلسه‌ای با حضور سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان و معاونان برگزار شد. دکتر نامور مطلق در این نشست، گزارشی از نیروی انسانی، وضعیت مالی و اعتباری دانشگاه، مراحل تدوین اسناد نظام‌نامه آموزشی، طرح‌های پژوهشی و برنامه‌های خلق آثار فاخر هنری و... ارائه کرد.

دکتر طهرانچی در این جلسه، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت امور، از سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان خواست سرعت فعالیت‌ها بیشتر شود تا بتوان نسبت به پذیرش دانشجو در سال آینده اقدام کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان می‌تواند محور توسعه آموزش و پژوهش هنرهای اسلامی ایرانی در سراسر کشور و همچنین در شعب دانشگاه آزاد اسلامی در سایر کشورها باشد.

همچنین مقرر شد برای ثبت و تکثیر تجربیات و خاطرات استادان و پیشکسوتان هنرهای سنتی، استودیویی کوچک ولی متناسب در دانشگاه فرشچیان ایجاد شود.

گفتنی است در این جلسه طرح‌هایی مانند برگزاری دوره‌های عالی هنر در مدرسه تابستانی و تکریم و رسیدگی به هنرمندان پیشکسوت کشور مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد کرد آثاری از صنایع دستی و هنرهای سنتی با طراحی و نظارت دانشگاه استاد فرشچیان، برای هدایای مناسبتی و ملاقات‌ها تهیه شود تا بیش از پیش از هنرهای سنتی صیانت و از هنرمندان کشور حمایت به عمل آید.

انتهای پیام /

کد خبر: 993645

وب گردی

وب گردی