یافته جدید محققان در مورد بیماری اوتیسم

دانشمندان اعلام کردند، تئوری اصلی که در مورد مغز بیماران اوتیسم در مورد ارتباط وجود دارد اشتباه است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشمندان بر این باورند که سلول های مغز بیماران مبتلا به اوتیسم باعث منع برقراری ارتباط یا تحریک زیاد هستند که منجر به بیش فعالی در مغز می شوند. این مسئله نویزی ایجاد می کند که منجر به مشکلات برقراری ارتباط و توجه می شود.

با این حال، تحقیقات جدید در چهار مدل موش مبتلا به اوتیسم نشان می دهد، در حالی که نورون ها دستور برقراری ارتباط کمتری را دریافت می کنند، تعادل تغییر بین ارتباط و تحریک باعث افزایش فعالیت سلول ها نمی شود.

به نظر می رسد که این مسئله نشان دهنده یک مکانیزم جبران کننده مرتبط با بیماری است، برای مثال جهت تثبیت فعالیت های نورونی.

نتایج این تحقیق اساسا با نظریه فعلی متفاوت است و با توجه به این که تحقیقات زیادی به توسعه درمان برای افزایش مهار اختصاص یافته است، بینش مهم و جدیدی برای درمان موثرتر اوتیسم است.

اوتیسم، یک اختلال رشد است که در سه سال اول زندگی ظاهر می گردد. این بیماری با تاثیر روی مغز کودک، رفتارهای اجتماعی و مهارت ارتباط برقرار کردن را مختل می کند.

علت واقعی این بیماری هنوز مشخص نیستغ اما مطالعاتی در رابطه با دلیل بروز این بیماری در حال انجام است.

به نظر می رسد مسئله ژنتیک مهم باشد. برای مثال دوقلوها بیشتر دچار این بیماری می شوند تا یک برادر و خواهر. اختلال کروموزومی و مشکلات عصبی در افراد اوتیسمی مشاهده شده است و دیگر علت های این بیماری ( که هنوز به اثبات نرسیده) شامل: رژیم غذایی، تغییرات مجرای گوارشی، مسمومیت با جیوه، عدم استفاده از ویتامین ها و املاح و حساسیت به واکسن است.

بیشتر والدین اوتیسمی، هنگامی که بچه آنها 18 ماهه تا 2 ساله می شود، کمک می خواهند. بچه های اوتیسمی مشکلاتی دارند، از قبیل: تداخل در روابط اجتماعی، وانمود کردن به بازی و ارتباط کلامی و غیر کلامی.

انتهای پیام/

کد خبر: 993761

وب گردی

وب گردی