پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد واحد ورامین آغاز شد

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از مراکز آموزش عالی جنوب استان تهران، پذیرای دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی از سراسر کشور است.

این واحد دانشگاهی در مسیر کیفی‌سازی آموزشی، از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار است که می توان به کتابخانه‌های جامع و تخصصی، مجموعه ورزشی و تفریحی، سالن‌های مختلف و مجهز ورزشی، باشگاه آموزشی و تفریحی سوارکاری، امکانات مجهز و پیشرفته آزمایشگاهی و کارگاهی، خوابگاه دانشجویی خواهران و سلف سرویس، ارائه سرویس ایاب و ذهاب به تمام نقاط تهران و حومه، تردد با خطوط مترو تهران،کرج و شهر ری و از طریق قطار سریع السیر حومه ای تهران کمتر از یک ساعت و امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکترا اشاره کرد.

در این واحد، نگاه ویژه ای به پژوهش های کاربردی و مسأله‌محور و اقدام عملی در راستای تربیت دانشجوی کارآفرین از طریق فعالیت دانشجویان در شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد.

رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک شامل حقوق، زیست شناسی (کلیه گرایش ها)، مهندسی معماری، علوم و مهندسی صنایع غذایی، آموزش زبان انگلیسی، تربیت مترجم زبان انگلیسی، علوم ورزشی، مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (کلیه گرایش ها) و باستان شناسی است.

همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های حسابداری، معماری، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (علوم و صنایع غذایی)، آموزش زبان انگلیسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی (مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی) و در مقطع کاردانی ناپیوسته و پیوسته، رشته های حسابداری، علوم ورزشی، برق صنعتی، معماری، نرم افزار کامپیوتر و مدیریت بازرگانی از جمله رشته های فعال واحد ورامین-پیشوا است.

شروع به تحصیل این مرحله از ثبت نام ها، از بهمن 97 بوده و علاقه مندان می توانند به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین در صورت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان و مشاوران دانشگاه از طریق شماره های 36728013-09109821689- 09109821679 آماده ارائه مشورت به علاقه مندان به تحصیلات تکمیلی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993781

وب گردی

وب گردی