برنامه های توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی- دانشجویی در مرکز نظرآباد اعلام شد

دکتر عبدالحمید طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد حضور یافت و از بخشهای مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این بازدید ابتدا دکتر فیض الله اکبری دستک رئیس مرکز نظرآباد ضمن خیر مقدم، با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت های صورت گرفته در این مرکز، به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد پرداخت.

وی با بیان بخش هایی از ظرفیت‌ها و برنامه های جاری و آتی این دانشگاه، از توسعه و تقویت برنامه های فرهنگی-دانشجویی دانشگاه در بخش‌های نماز، قرآن پژوهی بین رشته‌ای و نیز فعالیت‌های بسیج دانشجویی و بسیج استادان خبر داد.

در ادامه دکتر عبدالحمید طالب تاش نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد، از فضاسازی مناسب و شایسته فرهنگی در قسمتهای گوناگون این دانشگاه تقدیر کرد.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بر تعمیق فعالیتهای فرهنگی-تربیتی دانشگاهی در حوزه اساتید، دانشجویان و کارکنان تاکید کرد و به مسئولین توصیه کرد امور فرهنگی را جزو اولویت های فرهنگی بدانند.

در این بازدید دو ساعته، رئیس پژوهشکده قرآن و عترت در فضایی صمیمی به گفتگو با استادان، کارکنان و دانشجویان پرداخت و از مرکز قرنطینه و ستاد برگزاری امتحانات پایان ترم، دفتر فرهنگ اسلامی، دفتر استادان، دفتر مدیران گروه‌های آموزشی، دفتر امور آموزشی- دانشجویی و دفاتر بسیج دانشجویی و استادان بازدید کرد.

کد خبر: 993813

وب گردی

وب گردی