صادر کردن گوشی‌های سرقتی به کشور همسایه

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری سارق سابقه دار به اتهام ۱۵ فقره سرقت گوشی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در تشریح این خبر گفت: روز گذشته احدی از شهروندان به یکی از واحدهای این کلانتری در محله دوم نازی آباد مراجعه کرد و عنوان داشت در محله دیگری از نازی آباد، یک سارق با پاتوق کردن خانه ای مجردی، به سرقت از شهروندان مبادرت دارد.

وی افزود: سریعا ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شده و با هماهنگی های قضائی به خانه مجردی مذکور ورود پیدا کردند که پس از بررسی محل، چهار نفر حین مصرف مواد مخدر دستگیر شدند که از آنان ۱۴۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: یکی از متهمان دستگیر شده، مردی ۳۴ ساله از تبعه بیگانه بود که با بررسی سوابق وی مشخص شد او قبلا نیز به اتهام سرقت دستگیر شده است و این منزل که در اختیار وی قرار داشت را به پاتوق سارقان و مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل کرده بود.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: طی تجسس انجام شده در این خانه مجردی، ۲۵ گوشی سرقتی سالم به همراه ۸ عدد گوشی قطعه قطعه شده، یک عدد لپ تاپ، یک عدد گردنبند و ۱۲ عدد رم گوشی به دست آمد.

وی ادامه داد: متهم مدعی بود که این گوشی ها را بیشتر در منطقه جنوب شهر تهران سرقت کرده است و با بررسی هایی که ماموران در همان تحقیقات اولیه به انجام رساندند معلوم شد یکی از همان گوشی های سالم برای فردی در شمالغرب ایران می باشد که در تماس با صاحب گوشی، وی عنوان داشت گوشی اش را چندی پیش در شهر خودش سرقت کرده اند.

رئیس کلانتری نازی آباد عنوان داشت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و مدعی شد گوشی های سرقتی را برای صادر کردن به کشور افغانستان حاضر می کرده است و قرار بوده آنها را فردا به یکی از شهرهای مرزی ایران ارسال کند که در این امر ناکام می ماند.

وی تصریح کرد: در ادامه بازجویی ها، متهم عنوان داشت که تنها ۱۵ فقره سرقت مرتکب شده و مابقی گوشی ها را نیز مالخری کرده است. تحقیقات برای مشخص شدن تمامی زوایای پنهان ماجرا جریان دارد.

گفتنی است، ارزش اموال مکشوفه از متهم حدودا ۹۰ میلیون تومان است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 993819

وب گردی

وب گردی