چابک سازی بدنه آموزشی دانشگاه از اولویت‌های اصلی واحد زنجان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: یکی از اولویت های اصلی ما، کیفیت بخشی به نظام علمی و همچنین چابک سازی بدنه آموزشی دانشگاه خواهد بود.

دکتر علیرضا فیروزفر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: در جلسه هیات امنای واحد زنجان که با حضور مسئولین این واحد دانشگاهی و همچنین دکتر منظری توکلی برگزار شد، به مباحثی پیرامون حوزه های مختلف اشاره شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: این موارد درخصوص گزارش حسابرسی و صحبت هایی در زمینه فعالیت های اقتصادی و درآمدی دانشگاه بود که تحت عنوان تغییرکاربری ها و همچنین دو طرح درآمدزا در شهرک سلامت و طرح های دانش بنیان به اجرا خواهد درآمد.

وی درخصوص تصمیم گیری بودجه این واحد دانشگاهی افزود: در این زمینه قرار است در روزهای آتی یک جلسه هیات امنا نیز برگزار شود. همچنین برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی حسابرسی‌های سال گذشته این واحد با ورود حسابرسان مستقل برای کارهای حسابداری صورت خواهد گرفت که در این راستا نتیجه به هیات امنا ارائه شده و تا رفع نواقص نهایی این گزارش ادامه خواهد یافت.

فیروزفر تصریح کرد: اخیرا در تمامی واحدهای دانشگاهی یک سیر نزولی در تعداد دانشجویان و همچنین جذب و پذیرش این داوطلبان ایجاد شده است و تمهیدات ویژه ای در زمینه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال ایجاد چند رشته جدید از جمله پرستاری که مرتبط با نیاز استان است نیز هستیم و مسائل مربوط به پایش استان را با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود، جدی تر از گذشته دنبال خواهیم کرد.

فیروزفر بیان کرد: در خصوص طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی فعلا ماموریت خاصی به استان زنجان محول نشده است و فعلا قطب بندی مشخصی برای واحدهای دانشگاهی این استان انجام نگرفته است.

وی افزود: قطعا ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از این گذر حساس عبور کنیم و یک مرکز علمی معتبر تحت عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان را بهتر از گذشته حفظ نماییم و مسیر را برای تعالی و پیشرفت بیشتر جامعه هموار سازیم.

فیروزفر در پایان تاکید کرد: در این زمینه، ما تمام اقدامات و فعالیت های موردنظر را در حوزه های مختلف انجام خواهیم داد و قطعا یکی از اولویت های اصلی ما، کیفیت بخشی به نظام علمی و آموزشی این مرکز و همچنین چابک سازی بدنه آموزشی دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 993834

وب گردی

وب گردی