به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مطالعه جدید نشان داده است که حریم شخصی در رسانههای اجتماعی مورد علاقه ما مانند سیگار دست دوم است به این معنی که امنیت فرد وابسته به افرادی است که در اطراف وی هستند.
مطالعات نشان داد که حتی اگر فرد پلت فرم رسانههای اجتماعی را نیز ترک کند یا هرگز حساب کاربری نداشته باشد، پست های آنلاین و حسابهای دوستانشان می تواند اطلاعاتی تا دقت پیش بینی 95٪ در مورد آن ها ارائه دهد. همه اینها حتی بدون داشتن اطلاعات خصوصی نیز ممکن است، رخ دهد.
این که فردی حساب کاربری در رسانه های اجتماعی ندارد دلیلی بر فاش نشدن اطلاعاتش نیست و اطلاعاتی چون گرایش های سیاسی، تعهدات مذهبی و علاقه مندی ها از طریق دوستان قابل پیش بینی است؛ بنابراین ظاهرا هیچ جایی برای پنهان شدن وجود ندارد.
انتهای پیام/