همایش آموزشی «رویش‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی» در مشهد مقدس برگزار می شود

همایش آموزشی سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «رویش‌های ۴۰ سال انقلاب اسلامی » از ۵ تا ۱۰ بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ همایش آموزش سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «رویش های 40 ساله انقلاب اسلامی» در تاریخ 5 لغایت 10 بهمن در مشهد مقدس برگزار می شود.

این همایش با شرکت بیش ۳۰۰ نفر از ۸۰ دفتر دانشگاهی جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می شود و یک مدل جامع برای پیاده سازی ساختار کلان تعریف شده واحد آموزش اتحادیه است.

محورهای نشست «رویش های 40 ساله انقلاب اسلامی»، اندیشه ای(وضعیت اجتماعی ایران در چهلمین سال انقلاب اسلامی و بررسی رویش ها در جمهوری اسلامی)، تشکیلاتی(وظایف و تکالیف تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها و اصول مدیریت در فعالیت دانشجویی)، اخلاق تشکیلاتی(اولویت های تشکیلاتی)، مهارتی(ایده پروری و کسب و کار)، معرفتی( خداشناسی) است.

گفتنی است؛ در این همایش سه سبک جهت ارائه محتوا توسط اساتید پیش بینی شده است. سبک اول، کلاس‌های معرفتی که مانند کلاس های دانشگاهی با دسته بندی افراد در هر کلاس برگزار می شود. سبک دوم، سخنرانی در سالن همایش و سبک سوم گعده های جمعی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 993902

وب گردی

وب گردی