خبر اعتصاب دانشجویان رازی تکذیب شد/ تصاویر مربوط به 2 ماه پیش است

مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه به خبر اعتصاب دانشجویان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چند روز پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در تاریخ 29 دی ماه سال جاری به دلیل کیفیت پایین غذا دست به اعتصاب زدند و ظرف های سلف سرویس را به نشانه اعتراض در مسیر محوطه دانشگاه قرار دادند. این درحالی است که مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه این خبر را تکذیب کردند.

اعتراض دانشجویان در آبان ماه

این درحالی است که دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه یکم آبان ماه سال جاری در سالن غذاخوری دانشکده علوم اجتماعی برادران اعتصاب غذا کردند.

دانشجویان پس از دریافت وعده ناهار خود، ظرف غذا را به نشانه اعتراض روی زمین گذاشتند و همزمان با تجمع دانشجویان در محوطه دانشگاه و پیگیری‌های اعضای شورای صنفی، مسئولان دانشگاه از جمله رئیس دانشکده علوم اجتماعی و معاونت دانشجویی، در بین دانشجویان حضور پیدا کردند و به گفت‌و‌گو با آنان پرداختند.

واکنش رئیس دانشگاه رازی به اعتصاب دانشجویان

با توجه به خبر منتشر شده در فضای مجازی از اعتصاب دانشجویان با رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه دکتر ابراهیم اعلمی تماس گرفتیم؛ اما وی معتقد بود هیچ اتفاقی در دانشگاه رخ نداده است و دانشجویان از وضعیت موجود کاملا راضی هستند.

وی در این خصوص گفت: دانشجویان در تاریخ 29 دی ماه هیچ اعتصابی انجام نداده اند و تا این لحظه خبری در مورد نارضایتی دانشجویان نشنیده ام. ما در زمان امتحانات هستیم و سلف سرویس مشکلی ندارد.

واکنش روابط عمومی دانشگاه رازی

محمدی روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: دانشجویان رازی اعتراضی نسبت به سلف سرویس نداشته اند و در تاریخ یادشده دانشجویان در دانشگاه حضور نداشتند و امتحان را پشت سر می گذارند.

وی افزود: درحال حاضر اعتراض یا اعتصابی وجود ندارد و این خبر را تکذیب می کنم.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه: خبر اعتراض دانشجویان مربوط به دو ماه پیش است

دکتر سعیدی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: دانشجویان در تاریخ یک آبان ماه به کیفیت غذا اعتراض کردند و خواسته دانشجویان را اجابت کردیم.

وی افزود: دانشجویان درحال حاضر زمان امتحانات را پشت سر می گذارند و خبری که در تاریخ 29 دی ماه سال جاری منتشر شده است مربوط به دو ماه پیش است.

دکتر سعیدی ادامه داد: دانشجویان در اواخر روز های دی ماه سال جار اعتراضی به سلف سرویس نداشته اند و این خبر را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 993903

وب گردی

وب گردی