بهینه‎‌سازی خدمات سازمان‌ها به کمک نرم‌افزارهای ایرانی

یک شرکت دانش بنیان داخلی با هدف کمک به سازمان ها در بهینه‌کردن خدمات، افزایش بهره‌وری و کارآیی سازمانی شکل گرفت. این شرکت با تمرکز بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف، با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده به نیاز سازمان ها پاسخ می دهد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، راه کارهای این شرکت شامل ایجاد بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و برنامه‌ریزی و مدیریت سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک می شود.


«ارائه برترین مجموعه نرم‌افزاری یکپارچه سازمانی»، «ارائه خدمات مشاوره»، «استفاده از فناوری‌های نوین» و «استفاده از توان و تخصص تیم‌کاری حرفه‌ای»، مهم ترین ماموریت های این شرکت دانش بنیان داخلی است.
به گفته فرزاد رحمانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان چارگون، رکن کاری این شرکت این است که نیاز واقعی مشتریان را کشف و براساس آن خدمات و محصولات منحصر به ‌فرد ارائه کند.


وی افزود: تلاش می کنیم فرآیند نوآوری و بهبود مستمر را تبدیل به فرهنگ سازمانی کنیم. همچنین در تغییر سبک کار سازمان‌ها، نقش رهبری داشته باشیم.


این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: در سیستم اتوماسیون اداری «نرم افزار مکاتبات اداری» را طراحی کردیم که با کمک این نرم افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان فراهم می‌ شود.
وی در ادامه تصریح کرد: طراحی «نرم‌افزار کارها» از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت است. نسل جدید نرم‌افزارکارها، یک ابزار مدیریت تیم کاری و پروژه است که بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده است و مزایای قابل توجهی در این حوزه برای سازمان‌ها دارد. از جمله یکپارچگی و اتصال به تشکیلات سازمانی، انعطاف‌پذیری بر اساس امکان تعیین لیست مطابق با شیوه‌های مختلف مدیریت پروژه و قابلیت تعامل بین افراد تیم برای تقسیم وظایف متناسب با توانمندی افراد.


رحمانی، همچنین عنوان کرد: طراحی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی، طراحی نرم افزارهای مالی و حسابداری، ارائه راه کار لجستیک و طراحی نرم افزارهای انبار و اموال نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت ما برای سازمان های همکار است.
وی ادامه داد: ارائه خدمات خلاقانه با بیشترین کارآیی ممکن، مهم ترین دغدغه‌های مدیران و کارکنان شرکت چارگون است.

انتهای پیام/

کد خبر: 993952

وب گردی

وب گردی