آخر هفته با اخبار دانشگاه آزاد اسلامی/ از اخبار ورزشی تا کاربری غلط دانشگاه آکسفورد

در هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی طی هفته ای که گذشت در سطح واحد های دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.

شیخ عطار: کاربری اشتباهِ دانشگاه آکسفورد را تغییر داده‌ایم

مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آکسفورد در گذشته کاربری غلطی داشت و کاربری این دانشگاه را متوقف کردیم.

وی در مورد کاربری غلط دانشگاه آکسفورد تاکید کرد: دانشگاه آکسفورد در گذشته کاربری غلطی داشت و کاربری این دانشگاه را متوقف کردیم. با ایجاد کاربری جدید در واحد آکسفورد این دانشگاه را به عنوان پشتیبان فعالیت های علمی و آموزشی در منطقه تعریف کردیم که در حال سازماندهی این برنامه هستیم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

تقویم آزمونی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه/ از پذیرش بدون کنکور تا انتخاب واحد دانشجویان

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن ماه مشخص شده است.دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۸-۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از روز ۶ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تاریخ حذف و اضافه از ۲۷ بهمن تا ۲ اسفند ماه ادامه دارد. همچنین شروع کلاس دانشجویان نیز از ۱۳ بهمن‌ماه تا ۲۳ خردادماه ۹۸ خواهد بود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

از پرداخت پاداش قهرمانی تا برگزاری جام فجر با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

پاداش تیم های قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت می شود.باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بررسی های موجود پاداش تیم های قهرمان را پرداخت کرده است. تیم هایی که سال گذشته قهرمان شدند تا 3 بهمن فرصت دارند با حضور در سازمان مرکزی پاداش های نقدی خود را دریافت کنند.

درحال حاضر 28 نفر از ورزشکاران هنوز به باشگاه فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نکرده اند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

تقویم آموزشی واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 97-98واحدهای مجری رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. زمان ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 97-98 دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از 6 لغایت 11 بهمن ماه است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

مسئولان دانشگاه تکذیب کردند/ رئیس واحد آکسفورد عضو هیات علمی پیام نور نیست

حضور همزمان رئیس واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه تهران مرکز تکذیب شد.

مصطفی ملکی با مدرک دکترای روابط بین الملل عضو هیات علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. در همین خصوص چند وقت قبل برخی از خبرگزاری ها اعلام کردند که ملکی به صورت همزمان در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات علمی دانشگاه پیام نور است؛ اما این خبر توسط رئیس دانشگاه پیام نور تکذیب شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 994046

وب گردی

وب گردی