پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات در دانشگاه شریف برگزار شد

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات و جمعی از فعالان استارت آپی و شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات صبح امروز در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به همراه کارشناسان و فعالین حوزه فناوری اطلاعات حضور داشتند.

این رویداد که یک روزه برگزار می‌شود شامل پنل‌های مختلفی بوده و و گروه‌ها و شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان‌های موفق تجربیات خود را در پنل‌های مختلف در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبین قرار می‌دهند.

همچنین در این مراسم معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی از اهمیت بسیاری برخوردار است در خصوص شبکه سازی در فضای اجتماعی صحبت کرد.

وی ادامه داد: برگزاری چنین همایش‌هایی که به صورت رویداد یا نشست برگزار می‌شود، کمک می‌کند تا افراد شکست‌ها و موفقیت‌های خود را بشناسند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

ناظمی تصریح کرد: البته به اشتراک گذاشتن شکست‌ها خیلی مهم است، اما در فرهنگ جامعه ایرانی، ما بیشتر دوست داریم تا در مورد پیروزی‌هایمان صحبت کنیم و تمایل نداریم که در مورد شکست هایمان حرفی بزنیم، اما واقعیت این است که برای رشد و توسعه هر دو این فاکتور‌ها مهم است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به نظر من مهمترین کارکردی که این نشست‌ها و رویداد‌ها دارند این است که افراد با دیدگاه‌ها و تجربیات دیگران آشنا می‌شوند و فکر می‌کنم هر چه قدر این رویداد‌ها افزایش پیدا کند ما در این حوزه ضرر نخواهیم کرد، زیرا این نشست‌ها باعث به اشتراک گذاری دیدگاه‌های بیشتری می‌شود خصوصاً اگر به صورت غیر دولتی باشد و این رویداد نیز خوشبختانه غیردولتی بوده و به کمک بخش خصوصی برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 994049

وب گردی

وب گردی