ماموران گشتی در مسیر خوابگاه قرار می‌گیرند/ فردی با هویت جعلی حساب کارکنان را خالی کرده است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دیداری با مسئولان کلانتری خیابان ستارخان داشتیم تا راهکار‌هایی بررسی شود بلکه امنیت دانشجویان از مسیر خوابگاه تا دانشگاه در ساعت‌هایی مشخص، بیشتر شود.

محمود فتوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص مشکلات پیش آمده برای دانشجویان خوابگاهی گفت: با توجه به پراکندگی خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف در بعضی از مکان ها دانشجویان در مسیر با مشکلاتی روبرو بوده‌اند و معمولا از آنها سرقت می شد؛ بنابراین با نیروی انتظامی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

وی افزود: دیداری با مسئولان کلانتری خیابان ستارخان داشتیم تا راهکارهایی بررسی شود بلکه امنیت دانشجویان از مسیر خوابگاه تا دانشگاه در ساعت‌هایی مشخص، بیشتر شود. طی هماهنگی با معاونت دانشجویی، حراست و کلانتری وضعیتی را برقرار کنیم تا دانشجویان مشکلی نداشته باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در خصوص اطلاعیه حراست دانشگاه در مورد سرقت از کارکنان و استادان، اظهار داشت: سال گذشته شبیه به این موضوع را داشتیم و شخص یا اشخاصی با عنوان جعلی از کارکنان و استادان کلاهبرداری می کنند. متاسفانه چند مورد کلاهبرداری داشتیم و حساب این نفرات خالی شده است، به همین خاطر اطلاعیه‌ای را صادر کردیم تا از کارمندان اخاذی نشود. پیگیر هستیم تا کسی که این اقدام را انجام داده است دستگیر کنیم.

فتوحی خاطرنشان کرد: قرار بر این است در مسیر خوابگاه تا دانشگاه، نیروی انتظامی فعالیت بیشتری داشته باشد. برای اینکه امنیت را بیشتر کنیم نیرو‌های گشتی به سیستم اضافه خواهند شد. البته نیروی انتظامی با دانشگاه همکاری داشته و تعداد نیروهای گشتی مستقر در مسیر خوابگاه در ساعت هایی خاص بیشتر خواهند شد.

وی تصریح کرد: جلسات دیگری را هم با نیروی انتظامی برگزار خواهیم کرد و در ضمن آموزش های لازم را به دانشجویان در این خصوص خواهیم داد. باید فضایی ایجاد کنیم تا امنیت دانشجویان بیشتر شود.

این در حالی است که در چند وقت اخیر در مسیر خوابگاه تا دانشگاه موتورسواران وسایل دانشجویان را مورد سرقت قرار می‌دادند و به همین خاطر قرار است نیرو های گشتی در این مسیر بیشتر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 994050

وب گردی

وب گردی