ساخت مواد محترقه دست ساز 8 زن و مرد را زخمی کرد/ انفجار در ساختمان دو طبقه

سرکلانتر هفتم پایتخت از انفجار ساختمانی در محدوه خیابان وحدت اسلامی و زخمی شدن 8 مرد و زن خبر داد و گفت: علت این آتش سوزی ، ساخت مواد محترقه دست ساز بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ دوست علی جلیلیان گفت: وقوع یک فقره انفجار در ساختمانی 2 طبقه در محدوده خیابان وحدت اسلامی به سرکلانتری اعلام که با حضور ماموران آتش نشانی و ماموران این سرکلانتری، آتش مهار شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این انفجار 8 زخمی بر جای گذاشت ، گفت: سریعا افراد مصدوم به بیمارستان سوختگی جهت درمان اعزام شدند.

سرکلانتر هفتم پایتخت که علت آتش سوزی را انفجار مواد محترقه در این ساختمان و وجود مواد اولیه برای ساخت مواد محترقه خواند و گفت: مصدومان این انفجار در حال ساخت مواد محترقه بودند که بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی و وجود مواد محترقه فراوان، مواد اشتعال زا منفجر و با تخریب ساختمان، 8 نفر از افراد در حال ساخت مصدوم و دچار سوختگی می شوند.

وی افزود: 2 تن از مصدومان پس از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص ولیکن 6 تن از آنها که دچار آسیب های جدی بدنی شده اند در بیمارستان بستری می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه را 50 میلیون تومان برآورده کرده اند، از شهروندان خواست: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال از نگهداری و جمع آوری مواد محترقه و همچنین ساخت آن دوری کنند تا ایام شاد پیش رو را به تلخ ترین ایام سال تبدیل نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 994064

وب گردی

وب گردی